خبرگزاری کار ایران

براساس یک نظرسنجی؛

۸۳ درصد مردم روسیه به آتش‌بس در اوکراین بی‌اعتماد هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۱۸۲

نظرسنجی‌های اخیر مرکز ملی مطالعات آرای مردم نشان می‌دهد که ۸۳ درصد مردم روسیه به پیمان آتش‌بس میان مقام‌های کی‌یف و رهبران جدایی‌طلبان در مینسک نظری منفی دارند و نسبت به‌ آن بی‌اعتماد هستند.

براساس یک نظرسنجی انجام شده توسط مرکز ملی مطالعات آرای مردم، اکثریت مردم روسیه به آتش‌بس میان مقام‌های کی‌یف و رهبران جدایی‌طلبان در «مینسک» اعتماد ندارند.

به گزارش ایلنا به نقل از تله‌سور، نظرسنجی‌های اخیر مرکز ملی مطالعات آرای مردم نشان می‌دهد که ۸۳ درصد مردم روسیه به پیمان آتش‌بس میان مقام‌های کی‌یف و رهبران جدایی‌طلبان در مینسک نظری منفی دارند و نسبت به‌ آن بی‌اعتماد هستند.

براساس نظرسنجی انجام شده توسط مرکز ملی مطالعات آرای مردم در روسیه، نیمی از مردم این کشور معتقد هستند که مقام‌های اوکراین پس از انتخابات دوم نوامبر در «دونتسک» و «لوهانسک» تغییری در چشم‌انداز سیاسی خود ایجاد نکرده‌اند و ۲۴ درصد دیگر بر این باور هستند که وضعیت شرق اوکراین پس از برگزاری انتخابات بد‌تر می‌شود و تنها ۱۴ درصد به بهتر شدن بحران اوکراین امیدوار هستند.

در همین راستا، ۵۶ درصد از مردم روسیه مقام‌های اوکراین را به‌ نقض مکرر قرارداد آتش‌بس متهم می‌کنند.

«والری فیودوروف» مدیر مرکز ملی مطالعات آرای مردم تاکید کرد که کمتر از ۳۰ درصد افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی‌ها به احتمال عدم شروع جنگ و درگیری در شرق اوکراین جواب مثبت دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز