خبرگزاری کار ایران

رویه ما سالم‌سازی محیط ورزش بوده؛

گودرزی: در دولت تدبیر و امید در صندوق رأی دست برده نمی‌شود / قانون‌مداری ما صدای خیلی‌ها را درآورد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۱۶۸

از زمانی که معاونت قهرمانی توسط نصرالله سجادی اداره می شود غیر ورزشی حضور ندارد و تلاش مان این بوده تا این اتفاق بیفتد؛ مگر اینکه رای اعضا، شخص غیر مرتبط را برگزیده باشد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید به این نکته که مجموعه وزارتخانه به خط مشی خود اعتقاد قلبی دارد، گفت: تلاش ما از نخستین روز حضور، بر شفاف سازی و سالم سازی محیط ورزش بوده است که این حرکت به مذاق خیلی ها خوش نیامد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی در نشست معاونین، مدیران کل ستادی و مستقل این وزارتخانه با بیان این که تمام سعی و تلاش ما در وزارت ورزش و جوانان ایجاد محیطی پاک و سالم است، اظهار داشت: روز گذشته فردی در مجلس از من انتقاد کرد که چرا افراد غیر ورزشی در وزارتخانه حضور دارند؟ من واقعا تعجب کردم چرا که همه معاونین و مدیران ما دارای سوابق ورزشی و تحصیلات مرتبط هستند.

وزیر ورزش افزود: توجه به تخصص، برنامه جدی من بوده است، برای مثال اکنون در رأس فدراسیون های ورزشی از زمانی که معاونت قهرمانی توسط نصرالله سجادی اداره می شود غیر ورزشی حضور ندارد و تلاش مان این بوده تا این اتفاق بیفتد؛ مگر اینکه رای اعضا، شخص غیر مرتبط را برگزیده باشد. اصولاً در دولت تدبیر و امید دست در صندوق رأی برده نمی شود چرا که اخلاق مجموعه این گونه نیست.

وزیر ورزش و جوانان درهمین ارتباط گفت: به هر حال برخی دولت ها و مدیران این کار را قبلا انجام داده اند و مهم تر آن که به آن اذعان می کردند و نقدی بر آن ها وارد نمی شد ولی ما که داریم قانون را اجرا می کنیم شماتت می شویم. این ها به نوعی جفا است که البته مردم و افراد دلسوز نظام و کشور آگاه هستند و می دانند چه اتفاقاتی رخ می دهد.

گودرزی در ادامه با بیان این که مدیران ما در وزارت ورزش و جوانان به خط مشی های وزارتخانه اعتقاد دارند، گفت: ما از همان روز نخست به شفاف سازی و سالم سازی محیط کار و ورزش اعتقاد راسخ داشته ایم. به عنوان مثال موضوع «ورزش پاک» را عنوان کردیم؛ ورزش پاک یعنی نبود تبانی، یعنی آدم های غیر مرتبط و غیر فنی حضور نداشته باشند، ورزش پاک یعنی هیچ زد و بندی وجود نداشته باشد، ورزش پاک یعنی در آن بداخلاقی، دزدی، دوپینگ و مسائلی از این دست نباشد.

وزیر ورزش ادامه داد: از روزی که ما کار را در این وزارتخانه آغاز کردیم تلاشمان بر شفاف سازی همه مسائل مربوط به وزارت ورزش و جوانان بوده است. این را همه کس بر نمی تابد و از طرق مختلف در جای دیگری اخلال ایجاد می کنند و مشکلاتی را برای این وزارتخانه پیش می آورند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور پیشین سیاسیون در هیات رئیسه فدراسیون های ورزشی، گفت: افراد زیادی از مراکز سیاسی در هیات رئیسه فدراسیون ها حضور داشتند که تلاش شده نه این که حذف شوند بلکه آن هایی که مفید هستند بمانند و غیر مفیدها بروند. کسانی که به دنبال محملی برای ارتقای سطح خود هستند نباید در ورزش حضور داشته باشند، این جا محل آزمون، تجربه، رشد و ارتقا نیست؛ بوده اند کسانی که محیط های ورزشی را سکوی ارتقای خود می دیدند.

گودرزی افزود: مشی و مرام ما این گونه است و توصیه من به مدیران و مسئولان وزارت ورزش رعایت جدی نظر مقام معظم رهبری مبنی بر مدیریت جهادی و توجه به امور مردم است نباید مدیری این عنوان را سکویی برای اهداف دیگری غیر از خدمت به نظام و کشور بداند و من به عنوام مسئول ورزش کشور از این رفتارها نمی گذرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز