خبرگزاری کار ایران

وکیل شاکیان مرتضوی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد؛

شکایت از وکیل مرتضوی برای دریافت مبالغ غیرقانونی / رسیدگی به سایر پرونده‌های مرتضوی٬ در نوبت‌های دیگر

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۱۵۶

در این جلسه خلیل بهرامیان نیز به نمایندگی از ۱۰۰۰ کارگر سازمان تامین اجتماعی حضور داشت. در جلسه امروز برای یکی از پرونده‌های مرتضوی که در خصوص شستا است قرار تامینی صادر شد.

وکیل شاکیان پرونده تامین اجتماعی گفت: قرار شد که در مورد پرونده‌های دیگر سعید مرتضوی در نوبت‌های بعدی رسیدگی لازم صورت گیرد.

پیمان حاج‌محمودعطار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به حضور سعید مرتضوی در دادسرای کارکنان دولت، عنوان کرد: امروز مرتضوی برای انجام تحقیقات مقدماتی بار دیگر به داسرا احضار شد که بخش زیادی از این جلسه که بازپرس جعفری آن را اداره می‌کرد به موضوع پرونده تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی اختصاص داشت.

وی گفت: مرتضوی این بار هم مثل همیشه حرف‌های تکراری خود را بیان کرد و مدعی بود که سال‌ها در سازمان تامین اجتماعی خدمت کرده است.

حاج‌محمودعطار با اشاره به اینکه در این جلسه٬ خلیل بهرامیان نیز به نمایندگی از ۱۰۰۰ کارگر سازمان تامین اجتماعی حضور داشت، یادآور شد: در جلسه امروز برای یکی از پرونده‌های مرتضوی که در خصوص شستا است قرار تامین کیفری صادر شد.

وی افزود: وقتی اتهام فردی محرز شود٬ به او تفهیم اتهام شده و قرار تامینی صادر می‌شود که طبق آن متهم متعهد می‌شود اگر بار دیگر احضار شد٬ در دادسرای مربوطه حاضر شود. در واقع این قرار ضمانتی برای برگشت متهم به منظور انجام تحقیقات تکمیلی است.

وکیل شاکیان پرونده تامین اجتماعی گفت: قرار شد در مورد پرونده‌های دیگر سعید مرتضوی در نوبت‌های بعدی رسیدگی لازم صورت گیرد.

حاج‌محمودعطار ادامه داد: در این پرونده٬ رضا جعفری وکالت مرتضوی را بر عهده دارد که امروز ما شکایت خود از وکیل مرتضوی را نیز به ثبت رساندیم چراکه او هم جزء افرادی است که از حساب سازمان تامین اجتماعی به شکل غیرقانونی پول دریافت کرده است.

گفتنی است در این پرونده پیمان حاج‌محمودعطار، علیرضا دقیقی و مصطفی ترک‌همدانی به نمایندگی از کارگران تامین اجتماعی وکالت شاکیان را بر عهده دارند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز