خبرگزاری کار ایران

اموال «کاشی گیلانا» برای پرداخت حقوق کارگران به مزایده گذاشته شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۱۱۶

همزمان با شصت ونهمین روز از شروع اعتراضات صنفی کارگران کارخانه کاشی گیلانا،، روزشنبه(یکم آذر) بخشی از اموال این واحد تولیدی برای پرداخت مطالبات کارگران به مزایده گذاشته شد.

همزمان با شصت و نهمین روز از شروعاعتراضات صنفی کارگران کارخانه کاشی گیلانا، به تازگی بخشی از اموال این واحد تولیدی برای پرداخت مطالبات ۱۸ ماهه کارگران به مزایده گذاشته شده است.

منابع خبری ایلنا در کارخانه کاشی گیلانا اعلام کردند، با نظارت نماینده کارفرما، حسابدار، مدیر تولید و کارگران کارخانه مزایده اموال کارخانه کاشی گیلانا از طریق رسانه‌های کثیر انتشار اعلام شد.

بر اساس این گزارش اعلام شده است بخشی از اموال غیر قابل استفاده کارخانه کاشی گیلانا از طریق برگزاری مراسم مزایده حضوری به فروش می‌رسد.

به گفته این منبع خبری، تعداد ۱۲ نفر از متقاضیان خرید قیمتهای پیشنهادی خود را برای برخی اموال اعلام کردند که در ‌‌نهایت قرار شد بررسی قیمت‌های پیشنهادی تا پایان روز سه شنبه از جانب سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان اعلام شود.

بنا بر اظهارات این کارگر، در روز مزایده قیمتهایی که خریداران پیشنهاد کردند بسیار پایین‌تر از ارزش واقعی آن بوده است.

وی همچنین تصریح کرد: اصلیترین ماشین آلات کارخانه همانند دو دستگاه پرس، ۱۵ قالب پرس، ۴ دستگاه ژنراتور، ۲ دستگاه ترانس برق و یک دستگاه تراکتور و… در حالی از لیست فروش حذف شده بود که این دستگاها طی ۲۰ سال گذشته در کارخانه کاشی گیلانا غیر قابل استفاده بوده و هیچ گونه کاربردی نداشته‌اند.

گفتنی است ۱۶۰ کارگر کارخانه کاشی گیلانا به دلیل عدم دریافت بیش از ۱۸ ماه حقوق معوقه، ۶۹ روز است که دست از کار کشیده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز