خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به شایعات پایان داد:

مسابقه متین در لیگ برتر والیبال در ورامین برگزار می‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۹۶

با توجه به اعلام قبلی فدراسیون والیبال، مسابقه تیم متین با صنایع دفاع، در زمان اعلام شده به میزبانی ورامین برگزار خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با اعلام این خبر گفت: طبق اعلام زمان قبلی فدراسیون والیبال و مسوولان باشگاه متین ورامین، مسابقه میان نماینده ورامین و صنایع دفاع در سالن ورزشی شهید گلعباسی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ عمجید بذرافشان اظهار داشت: متاسفانه برخی شایعات مبنی بر برگزاری مسابقه در تهران به گوش می‌رسید و عامل آن را نیز مشکلات به وجود آمده با اداره ورزش و جوانان عنوان داشتند که این خبر کذب و بی‌اساس است.

وی ادامه داد: این اداره همچنان بر حمایت این تیم جهت حضور قدرتمندانه در لیگ بر‌تر کشور و حتی جام باشگاه‌های جهان اسرار می‌ورز و از هیچ کوششی نیز دریغ نخواهد کرد.

رییس اداره افزود: دراختیار قرار دادن سالن شهید گلعباسی اقدام ارزنده‌ای است که همچون سال‌های گذشته با تمام توان و امکانات بیشتر در اختیار بازیکنان و مجموعه مدیریتی قرار گرفته است تا بدون هیچ دغدغه خاطری، برای نام آوری شهر شهیدان ۱۵ خرداد از آن بهره برداری شود.

بذرافشان گفت: حتی تمهیداتی نیز از سوی این اداره اندیشده شده تا در صورت بروز مشکل یا خواسته‌ای در حد توان به تیم متین کمک شود تا بتواند بدون هیچ معضلی به روند نام آوری خود ادامه دهد.

او اذعان داشت: در روز چهارشنبه مورخ ۵ آذرماه از ساعت ۱۷ سالن شهید گلعباسی ورامین میزبان این مسابقه خواهد بود و از تمامی علاقه مندان نیز دعوت بعمل می‌آید جهت حمایت از تیم محبوبشان برای تشویق و حمایت به سالن آمده تا شاهد درخشش بازیکنان نماینده ورامین باشند.

رییس اداره در پایان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: در نظر است به مناسبت گرامیداشت این هفته مراسم تجلیل از پنج جانباز سرافراز ۸ سال دفاع مقدس نیز پایه ریزی شود و اهدای گل به تمثال شهدا با حضور ورزشکاران و مسوولان قبل از آغاز مسابقه به انجام برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز