خبرگزاری کار ایران

رئیس شرکت دخانیات سقز:

در ساخت سیگارهای قاچاق فضله حیوانات استفاده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۸۴

رییس شرکت دخانیات سقز گفت: در ساخت بیشتر سیگارهای قاچاق به جای توتون از موادی چون ضایعات توتون، برگ درختان و فضله حیوانات استفاده می شود.

رییس شرکت دخانیات سقز گفت: در ساخت بیشتر سیگارهای قاچاق به جای توتون از موادی چون ضایعات توتون، برگ درختان و فضله حیوانات استفاده می‌شود.

به گزارش ایلنا، امجد ربانی روز دوشنبه در نشست کارگروه قاچاق کالا شهرستان سقز با بیان اینکه در بازار ایران بیش از ۳۰۰ نوع سیگار قاچاق وجود دارد افزود: اکثر این سیگارها در کشور تولید کننده، فاقد مجوز بهداشتی هستند.

وی ادامه داد: ۹۵ درصد سیگارهای قاچاق در بازار استان کردستان، فاقد شناسنامه و غیر بهداشتی است که متاسفانه مردم از این مهم بی‌اطلاعند.

به گفته ربانی، سیگارهای قاچاق چون از استانداردهای لازم برخوردار نیستند، شرکت‌های تولید کننده، کشورهای خاورمیانه و در حال توسعه را جهت فروش سیگارهای خود انتخاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: عرضه سیگار این کارخانه با کیفیت عالی و نرخ پایین از سیاست‌های شرکت دخانیات کشور در راستای مبارزه با قاچاق سیگار است.

ربانی با عنوان اینکه در راستای کاهش عرضه سیگار خارجی نظارت، گشت مشترک و کنترل‌هایی صورت می‌گیرد، خواستار نظارت بیشتر بر عرضه بازار سیگار خارجی شد.

رییس شرکت دخانیات سقز تاکید کرد: دخانیات به تنهایی نمی‌تواند در این بحثپیشگیری و مبارزه کند زیرا یک سازمان کاشف نیست.

ربانی اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی دخانیات سقز که به تازگی تجهیز شده است برندهای خوب و با کیفیت سیگار در کشور عرضه و به کشورهای همجوار از جمله عراق صادر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز