خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت معلم بروجردی

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۷۶

آموزش و پرورش ضمن بررسی ابعاد اجتماعی و تربیتی و علل وقوع این حادثه، خود را به صیانت از هویت و منزلت معلمان سراسر کشور موظف دانسته و بر حمایت قضایی ویژه نسبت به حقوق خانواده محترم این معلم گرانقدر تاکید می‌نماید.

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت معلم بروجردی «محسن خشخاشی» پیام تسلیت صادرکرد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام علی اصغر فانی به شرح زیر است:

«انالله واناالیه راجعون»

با کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم، جامعه فرهنگیان استان لرستان و شهرستان بروجرد داغدار از دست دادن معلم گرانقدر، مرحوم محسن خشخاشی هستند.

اینجانب با اندوهی فراوان درگذشت جانکاه و غم انگیز معلم ارزشمند دبیرستان حافظیه بروجرد «زنده یاد محسن خشخاشی» را به خانواده محترم و داغدار ایشان و فرهنگیان کشور به ویژه معلمان سخت کوش استان لرستان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

آموزش و پرورش ضمن بررسی ابعاد اجتماعی و تربیتی و علل وقوع این حادثه، خود را به صیانت از هویت و منزلت معلمان سراسر کشور موظف دانسته و بر حمایت قضایی ویژه نسبت به حقوق خانواده محترم این معلم گرانقدر تاکید می‌نماید و از دستگاه های انتظامی و قضایی رسیدگی عاجل به ابعاد مختلف این واقعه اسفبار را خواهان است.

علی اصغر فانی
وزیرآموزش وپرورش

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز