خبرگزاری کار ایران

سفیر روسیه در تهران؛

آماده گسترش همکاری تجاری با ایران هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۹۸

روسیه کشوری مستقل و قوی است و در مقابل فشار آمریکا تسلیم نمی شود و تحریم های تحمیلی به روسیه هیچ تاثیری نخواهد داشت.

سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران گفت: تدابیر لازم برای تعامل بیشتر میان تجار یزد و روسیه اندیشیده شده است و آماده گسترش همکاری هستیم.

به گزارش ایلنا، لوان جاگاریان، شب گذشته در نشست با تجار و صادرکنندگان استان یزد، افزود: این دومین سفر من به یزد است و نسبت به دوره قبلی اقدامات بسیار خوبی در استان انجام و بسیاری از مشکلات رفع شده است.

وی هدف از سفر خود به استان یزد را رفع مشکلات و بررسی راههای تعامل بیشتر بیان و اظهار کرد: تجار یزدی ارتباط بسیار خوبی با بازرگانان روسی دارند.

سفیر روسیه در ایران ادامه داد: روسیه کشوری مستقل و قوی است و در مقابل فشار آمریکا تسلیم نمی شود و تحریم های تحمیلی به روسیه هیچ تاثیری نخواهد داشت.

وی درمورد راههای تسریع در صدور روادید تجار یزدی نیز گفت: طرحی برای سهولت این موضوع تهیه و به وزارت امور خارجه ایران ارائه کرده ایم اما درمدت ۳.۵ ماه از ارائه این طرح هنوز ازسوی ایران جوابی نگرفته ایم، به محض پاسخگویی، برای هماهنگی و اقدام، تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

وی همچنین افزود: ۳۰ نوامبر وزیر بازرگانی روسیه به ایران خواهد آمد و نشستی با آقایان طیب نیا(وزیر امور اقتصادی و دارایی) و نعمت زاده(وزیر صنعت) خواهد داشت، از شما درخواست دارم مکتوب این موارد از طریق مسوولان ایرانی پیگیری شود.

وی درمورد روابط تجاری یزد با داغستان روسیه نیز گفت: با توجه به همراهی مسوولان بازرگانی داغستان با اینجانب در سفر به یزد، قطعا مشکلات پیش رو بررسی و رفع خواهد شد.

وی به سفر خود به استانهای همدان، مرکزی، مازندران و زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: استان یزد در زمینه محصولات گلخانه ای ارتباط بسیار خوبی با ما دارد و مایل به همکاری های بیشتر در این زمینه هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز