خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان؛

۲۰۰پروژه نیمه تمام مدرسه سازی نیازمند مشارکت همگان

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۴۸

۲۰۰پروژه نیمه تمام مدرسه سازی دراستان کرمان، نیازمند مشارکت و عزم همگانی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با هیات رئیسهٔ اتاق بازرگانی، صنایع و معادن با بیان اینکه ۵۰درصد مدارس استان کرمان، تخریبی یا نیازمند مقاوم سازی و بازسازی هستند، گفت: هرچه فضای جدید آموزشی به آموزش و پرورش اضافه می‌شود به ده‌مان نسبت نیز مدارس تخریبی بایستی از رده خارج و مدرسهٔ جدید احداثشود.

به گزارش ایلنا ازکرمان، جهانگیری از پراکندگی استان و مشکلات و محدودیت‌ها گفت وافزود: استفاده از مشارکت‌های مردمی یکی از رویکرد‌های اصلی آموزش و پرورش است.

وی گفت: در سال گذشته ۱۳۰۰فرهنگی بازنشته شدند درحالی که با افزایش ۲هزار دانش آموز در دورهٔ ابتدایی، ورودی نیروی جدید نیز صفر بوده است.

وی افزود: با واگذاری اداره مدارس به موسسین مدارس غیر دولتی درمناطقی که کمبود نیروی انسانی بوده است، ۶۰۰نفرجذب شده است.

وی ازرویکرد پژوهش مدار آموزش وپرورش دربرنامه‌ها وفعالیت‌ها گفت و تصریح کرد: پژوهشکدهٔ تعلیم و تربیت استان با ظرفیت و پتانسیل بالایی که دارد، الگوی پژوهشسرا‌های کشور است.

ابراهیم جهانگیری همچنین برمشارکت بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت پژوهشکده تاکید کرد وگفت: درسال گذشته ۱۵طرح برگزیدهٔ کشوری دانش آموزان استان به مرحلهٔ نهایی جشنوارهٔ خوارزمی راه یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز