خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست دبیران کمیسیون های مجمع؛

مسئولیت شکست احتمالی مذاکرات متوجه آمریکاست

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۹۵

دولت زحمات زیادی کشیده است و آقای ظریف هوشمندی و مهارت خوبی در مذاکرات از خود نشان داده و ظرفیت خوبی را به نمایش گذاشته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در صورت عدم حصول نتیجه و شکست احتمالی مذاکرات، مسوولیت کامل آن متوجه آمریکایی ها و برخی کشورهای منطقه است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام٬ محسن رضایی روز یکشنبه در نشست دبیران کمیسیون ها و کمیته های دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: همه مسوولین کشور تلاش کردند مذاکرات به نتیجه برسد اما اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد٬ نشان می‌دهد آمریکایی ها اراده‌ای برای انجام توافق ندارند و زیاده‌خواهی‌های آنها علت شکست بوده است.

وی ادامه داد: همه نیروهای انقلاب و نظام با مذاکرات همراهی کردند، حتی نیروهای منتقد وارد چالش و نقد جدی نشدند و تعبیر رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره کنندگان " بچه های انقلاب " بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در خصوص نتایج توافق احتمالی در مذاکرات وین گفت: چنین توافقی باعثبهبود شرایط کشور در بلند مدت خواهد شد اما نباید توقع تحول فوری را از نتایج مذاکرات داشت.

رضایی افزود: بهبود شرایط کشور نیاز به تحول اساسی دارد و این تحول باید در برنامه ششم توسعه دیده شود.

وی درباره عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان نیز گفت: دولت زحمات زیادی کشیده است و آقای ظریف هوشمندی و مهارت خوبی در مذاکرات از خود نشان داده و ظرفیت خوبی را به نمایش گذاشته است.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در مجموع، عملکرد آقای روحانی تا این سطح از مذاکرات خوب بوده است و امیدواریم از این پس هم با رهنمودهای رهبری، پرونده را معقولانه مدیریت کنند و عملکرد قابل قبول فعلی را ادامه دهند.

رضایی در خصوص وفاق همه مسوولین درباره پشتیبانی از مذاکرات، اظهارداشت: نتایج مذاکرات هر چه باشد با پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و هماهنگی همه نیروهای انقلاب صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز