خبرگزاری کار ایران

بازدید نمایندگان اتحادیه کارگران عراق از ایلنا:

اخبار کارگری عراق در دو هفته‌نامه منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۷۷

«ابوکرار دبیرکل اتحادیه کارگری عراق ضمن بیان این مطلب که خبرگزاری ایلنا یکی از معدود آژانس‌های خبری است که به صورت تخصصی اخبار کارگری را پوشش می‌دهد گفت: شیوهٔ پوشش اخبار کارگری در عراق به صورت انتشار دوهفته نامه است.»

هیئتی از جانب اتحادیه کارگران عراق عصر امروز(دوم آذر) در بازدید از خبرگزاری ایلنا با نحوه انتشار اخبار و فعالیت‌های این رسانه تخصصی آشنا شدند.

به گزارش ایلنا، اعضای اتحادیه کارگری عراق که تنها اتحادیهٔ رسمی این کشور محسوب می‌شود در بازدیدی ۲ ساعته، ضمن آشنایی با فعالیت‌های خبرگزاری ایلنا در حوزهٔ پوشش اخبار کارگری به تشریح وضعیت کارگران و تشکل‌های کارگری در عراق پرداختند.

ابوکرار دبیرکل اتحادیه کارگری عراق ضمن بیان این مطلب که خبرگزاری ایلنا یکی از معدود آژانس‌های خبری است که به صورت تخصصی اخبار کارگری را پوشش می‌دهد گفت: شیوهٔ پوشش اخبار کارگری در عراق به صورت انتشار دوهفته نامه است که وظیفهٔ توزیع آن در کلیهٔ شهرستانهای عراق به عهدهٔ تشکل‌های کارگری است.

دبیرکل اتحادیه کارگری عراق با اشاره به اینکه قانون کار عراق ظرفیت های لازم برای احقاق حقوق کارگران را داراست، گفت: اتحادیه کارگری در عراق به صورت مرکزی فعالیت می‌کند و در تمام استان‌ها یک دفتر دارد که به امور کارگران رسیدگی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز