خبرگزاری کار ایران

جشنواره جهاد علمی بسیج دانشجویی گیلان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۴۴

حمایت، تشویق، ایجاد انگیزه و شور و نشاط در بین دانشجویان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

سیزدهمین جشنواره جهاد علمی بسیج دانشجویی استان گیلان روز یکشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره جهاد علمی بسیج دانشجویی استان گیلان گفت: این جشنواره به مناسبت دوم آذر سالروز تاسیس بسیج دانشجویی به فرمان حضرت امام راحل در سال ۶۷ برگزار شد.

' مصطفی خشنود ' در حاشیه برگزاری این جشنواره، افزود: در این جشنواره نخبگان علمی بسیج دانشجویی گیلان تجلیل شدند.

وی با بیان این که ۳۴۲ عنوان اثر از دانشجویان بسیجی استان گیلان به این جشنواره ارسال شد، اظهار کرد: از این تعداد ۱۵ نفر در بخش مقالات علمی، ۱۵ نفر در پژوهش، سه نفر در اختراع، سه نفر در تالیف و یک نفر در بخش مجامع تجلیل شدند.

وی خاطر نشان کرد: حمایت، تشویق، ایجاد انگیزه و شور و نشاط در بین دانشجویان از اهداف برگزاری این جشنواره است.


گفتنی است، گردهمایی سالانه افسران جنگ نرم امروز یکشنبه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب از سوی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد.

در این گردهمایی برگزیدگان جشنواره جهاد علمی بسیج دانشجویی استان گیلان در بخش های ارایه مقالات علمی، پژوهشی، اختراع، تالیف کتاب و مجامع تجلیل شدند.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز