خبرگزاری کار ایران

مسئول گذرنامه نیروی انتظامی در گفت‌وگو با ایلنا:

روند تحویل گذرنامه به متقاضیان کوتاه‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۳۳

سعی داریم؛ گذرنامه‌ها را به روز صادر کنیم و تحویل پست دهیم / طی چند روز گذشته در روز حدود ۲۰ تا ۲۸ هزار گذرنامه صادر شده و بیشترین آمار مربوط به صدور ۳۸ هزار گذرنامه در روز بوده است.

مسئول گذرنامه نیروی انتظامی گفت: سعی ما بر این است، روند تحویل گذرنامه به متقاضیان که به صورت عادی هشت روزطول می‌کشد، کوتاه‌تر شود.

سردار رضایی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه آمارهای صدور گذرنامه به صورت روزانه اعلام می‌شود، گفت: طی چند روز گذشته در روز حدود ۲۰ تا ۲۸ هزار گذرنامه صادر شده و بیشترین آمار مربوط به صدور ۳۸ هزار گذرنامه در روز بوده است.

مسئول گذرنامه نیروی انتظامی تاکید کرد: متقاضیان حتما باید برای دریافت گذرنامه مسیر قانونی را طی کنند به این معنی که باید به پلیس ۱۰ + مراجعه و مدارک خود را در آنجا تحویل دهند که این مدارک نیز مدارکی مشخص و دارای فرم و پوشه مشخص است و علاوه بر این چنانچه آقایان بحثمشمولیت دارند، این موضوع نیز باید حل شود.

وی در توصیه‌ای به متقاضیان گذرنامه تصریح کرد: متقاضیان حتما باید به تاریخ گذرنامه خود توجه کنند و گذرنامه معتبر داشته باشند، چرا که این موارد به طور دقیق کنترل خواهد شد.

مسئول گذرنامه نیروی انتظامی همچنین از زائران کربلا خواست به دلیل مسائل امنیتی و نیز به دلیل ممنوعیت خروج در مسیرهایی به جز مسیرهای مشخص شده از مرزهای رسمی تعیین شده برای سفر به کربلا اقدام کنند.

رضایی‌نژاد تاکید کرد: متقاضیان حتما باید گذرنامه خود را از مبادی رسمی که در کشور وجود دارد، نظیر سفارت عراق و سر کنسولی‌گری‌های عراق در ایران تهیه کنند و دقت داشته باشند که افراد سودجویی وجود دارند، که در سال‌های گذشته گذرنامه‌ها را دریافت و بعضا ویزاهای تقلبی صادر می‌کردند که در نتیجه زائران در مرز با مشکلاتی مواجه می‌شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما سعی داریم؛ گذرنامه‌ها را به روز صادر کنیم و تحویل پست دهیم تصریح کرد: سعی ما بر این است، روند تحویل گذرنامه به متقاضیان که به صورت عادی هشت روز طول می‌کشد، کوتاه‌تر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز