خبرگزاری کار ایران

پیگیری وضعیت سلامت هنرمند جوان تئاتر؛

الهام شعبانی: نداشتن امنیت شغلی روح و جسمم را آزرده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۱۷

هیچ‌یک از ما وضعیت بسامانی نداریم و نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی بیفتد. شرایط تئاتر اصلا خوب نیست و هنرمندان بدون امنیت کار می‌کنند.

الهام شعبانی، ‌ بازیگر و طراح لباس تئاتر که روز جمعه هنگام اجرا دچار حادثه قلبی شد در گفتگو با ایلنا به تشریح وضعیت سلامت خود پرداخت و وضعیت نابسامان تئاتر کشور را یکی از دلایلی دانست که سلامت روحی و جسمی هنرمندان را دچار مخاطره می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شعبانی با بیان اینکه نداشتن امنیت شغلی موجب ادامه فعالیت هنری در شرایط بسیار سخت شده؛ اظهار داشت: هیچ‌یک از ما وضعیت بسامانی نداریم و نمی‌دانیم قرار است فردا چه اتفاقی بیفتد. شرایط تئاتر اصلا خوب نیست و هنرمندان بدون امنیت کار می‌کنند.

این هنرمند در توضیح وضعیت سلامت خود بیان کرد: در ماه‌ها و هفته‌های اخیر روزهای کاری پرفشاری را پشت سر گذشتم و گاهی نگرانی‌ها موجب می‌شد شب‌ها استراحت کامل نداشته باشم. تمام فعالیت‌های دشوار هم از آنجا ناشی می‌شود که نمی‌دانیم فردا قرار است چه اتفاقی بیفتد و روزها را با استرس و نگرانی پشت سر می‌گذاریم. مجموعه این مسائل در نهایت منجر به گرفتگی عروق قلبی شد و کار به جایی رسید که نباید.

بازیگر و طراح لباس جوان تئاتر در پایان ضمن ابراز رضایت از وضعیت سلامت خود گفت: طی دو روز گذشته امکان صحبت با تلفن همراه را نداشتم اما می‌دانم دوستان و همکاران زیادی پیگیر احوالم بودند که جا دارد از همین طریق از همه سپاس‌گذاری کنم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که هنرمندان تئاتر از فعالیت در شرایط دشوار رها شوند.

الهام شعبانی، بازیگر و طراح لباس تئاتر در اجرای شامگاه گذشته جمعه - ۳۰ آبان - نمایش «وقتی ما برگردیم دوپای آویزان مانده است» دچار گرفتگی قلبی شد که با همکاری گروه اجرایی به اورژانس تهران منتقل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز