خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت‌ملی در گفت‌وگو با ایلنا:

تیم مذاکره کننده کار خود را خوب انجام داده است / نباید دشمن اصلی را اشتباه گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۶۳

مساله غیرقابل انکار این است که مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد ما از زحمات تیم مذاکره‌کننده کشورمان تشکر می‌کنیم و هیچ‌گاه این زحمات را زیر سوال نخواهیم برد.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: جهت تجمعات انتقادی معترضین باید به سمت آمریکا باشد.

محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی‌در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تجمع امروز بسیج دانشجویی در اعتراض به مذاکرات هسته‌ای و تاکید آنها بر ضرورت استیضاح محمدجواد ظریف عنوان کرد: مساله غیرقابل انکار این است که مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد ما از زحمات تیم مذاکره‌کننده کشورمان تشکر می‌کنیم و هیچ‌گاه این زحمات را زیر سوال نخواهیم برد.

وی افزود: ما مقصر اصلی را در فشرده شدن مذاکرات آمریکایی‌ها می‌دانیم نه تیم مذاکره‌کننده کشور خودمان؛ چراکه آنها همواره در طول مذاکرات به دنبال زیاده‌خواهی بوده و هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: البته به نظر بنده مسائل و اتفاقات سال ۸۸ نیز باعثشد ما قدری در پشت میز مذاکره کوتاه بیاییم و اگر این اتفاقات نبود آمریکایی‌ها امروز جرات رکب‌خوانی برای ما را نداشتند.

آصفری با تاکید بر اینکه جهت تجمعات انتقادی دانشجویان باید به سمت امریکا باشد، گفت: تیم مذاکره کننده ما تاکنون کار خود را به خوبی انجام داده است. این غرب است که هنوز بر زیاده‌خواهی‌های خود اصرار می‌کند پیام این تجمعات باید این باشد که مردم ایران هیچ‌گاه از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آیند به نظر من نباید دشمن اصلی٬ یعنی آمریکا را اشتباه گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز