خبرگزاری کار ایران

طی بخشنامه‌ای از سوی قالیباف؛

تبادل اطلاعات سازمانی شهرداری در شبکه‌های اجتماعی ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۶۱

قالیباف هرگونه تبادل اطلاعات سازمانی اعم از مکاتبات اداری، تنظیم قرارهای ملاقات مدیران، انتشار گزارش جلسات اداری در شبکه‌های اجتماعی نظیر Tweeter، instagram، facebook و شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر موبایل و تبلت از قبیل viber، whatsapp و امثال آن را اکیدا ممنوع اعلام کرد.

طی بخشنامه‌ای از سوی محمد باقر قالیباف تبادل اطلاعات سازمانی شهرداری تهران در شبکه‌های اجتماعی ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران طی بخشنامه‌ای خطاب به معاونان، مشاوران، شهرداران مناطق بیست و دوگانه، مدیران کل ستادی و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه هر گونه تبادل اطلاعات سازمانی اعم از مکاتبات اداری، تنظیم قرارهای ملاقات مدیران، انتشار گزارش جلسات اداری در شبکه‌های اجتماعی نظیر Tweeter، instagram، facebook و شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر موبایل و تبلت از قبیل viber، whatsapp و امثال آن(از جمله شبکه‌های اجتماعی داخلی) را اکیدا ممنوع اعلام کرد.

همچنین در این بخشنامه آمده است: ایجاد پست الکترونیکی، ارسال و دریافت نامه الکترونیکی و ایجاد سایت و وبلاگ برای انجام امور سازمانی باید صرفا در دامنه www. tehran. ir یا دامنه داخلی شهرداری تهران در آدرس www. tehran. ir صورت گیرد. لذا هرگونه اقدام و فعالیت غیر از موارد اعلامی(در صورت ضرورت) مستلزم هماهنگی لازم با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده و آن سازمان نیز موظف به ایجاد زیرساخت‌های لازم و جایگزین و ارائه سرویس‌های لازم در این ارتباط است.

بر اساس این بخشنامه حراست کل ناظر به حسن اجرای این بخشنامه بوده و در صورت مشاهده موارد مغایر موظف است مراتب را از طریق مراجع ذیربط پیگیری و اقدام نماید.

گفتنی است؛ بنا بر آنچه در متن این بخشنامه آمده است صفحات رسمی شهرداری تهران در شبکه‌های اجتماعی کماکان با مسئولیت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و حدود تعیین شده اجازه فعالیت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز