خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام اینترنتی آزمون فنی وحرفه‌ای؛

ششمین مرحله آزمون صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۱۵

ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و… به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از ساعت ۸:۰۰ صبح مورخ ۳۰/۸ / ۹۳ آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰، ۶/۹ / ۹۳ ادامه می‌یابد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اعلام این خبر گفت: ششمین آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها(صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) سال ۱۳۹۳ در تاریخ ۲۰ و تفاهمنامه در تاریخ ۲۱ آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از همدان؛ علیرضا مهرابی درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان در بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها(صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) بیان داشت: داوطلبان می توانند از تاریخ ۳۰/۸ / ۹۳ تا ۶/۹ / ۹۳ با مراجعه به سایت http: / / advari. irantvto. ir پس از خرید کارت اعتباری می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

مهرابی با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها(صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) بایستی پس از ثبت نام در آزمون از ۱۷/۹ / ۹۳ تا ۱۹/۹ / ۹۳ با مراجعه به سامانه http: / / advari. irantvto. ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

مهرابی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز