خبرگزاری کار ایران

رسولی خبر داد:

۸ آذر مانور زلزله و ایمنی در شهرستان آمل برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۵۹۲

ادارات ومدارس، هرچه سریعتر نسبت به تامین سوخت دوم خود اقدام کنند.

جلسه مدیریت بحران شهرستان آمل به ریاست معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، به نقل روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، جلسه مدیریت بحران شهرستان آمل با حضور معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل و اعضا باهدف برگزاری مانور زلزله وبررسی مشکلات افت فشار گاز برگزارشد.

سید جعفر رسولی معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه هرساله در ۸ آذر مانور زلزله درمدارس بصورت سراسری برگزارخواهد شد اظهارداشت: امسال هم با برنامه ریزی که توسط اداره آموزش وپرورش آمل تهیه گردیده این مانور در دبیرستان علامه میر حیدر آملی برگزار خواهدشد.

رسولی در خصوص بررسی مشکلات افت فشار گاز با تاکید براینکه شهرستان آمل درانتهای خطوط لوله گاز قراردارد امسال هم شاهد افت فشار گاز خواهیم بود گفت: علیرغم تذکرات تاکنون ادارات شهرستان هنوز با دوگانه سوز کردن مشکل دارند ودر موقع افت فشار گاز اولین مکانی که گاز قطع خواهدشد ادارات وشهر کهای صنعتی هستند.

وی ادامه داد: آموزش وپرورش آمل نسبت به دوگانه سوز کردن مدارس وتامین سوخت مورد نیاز درمدارس اقدام کند خانه سرایدار مدارس که کنتور گاز با مدرسه یکی می باشد نسبت به مجزا کردن اقدام کنند که درصورت قطع گاز با مشکل گاز مواجه نشوند.

معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری خوبی که از سوی اتحادیه نانوایان صورت گرفته حداقل بیش از ۱۰۰ نانوائی دوگانه سوز هستند وبرای رفع مشکلات این اتحادیه بدنبال خرید موتور دستی برای کمک به نانوایان در شرایط بحرانی می باشد.

رسولی با اشاره به وقوع برف درغرب مازندران درسال گذشته تصریح کرد: ما هر لحظه باید آمادگی راداشته باشیم که اگر چنین برفی درشهرستان بیاید چکار کنیم.

وی با بیان اینکه هرساله در ۸ آذر مانور زلزله درمدارس بصورت سراسری برگزارخواهد شد اظهارداشت: امسال هم با برنامه ریزی که توسط اداره آموزش وپرورش آمل تهیه گردیده این مانور در دبیرستان علامه میر حیدر آملی برگزار خواهدشد.

حشمت الله باوفا ادامه داد: افت فشار گاز درشهرستان آمل را امسال هم شاهد خواهیم بود ودرصورت بروز افت فشار گاز ادارات ومشرکین پرمصرف گاز آنها قطع خواهدشد.

وی ادامه داد: درصدد بروز افت فشار گاز اولویت اصلی گاز خانگی خواهدبود.

رئیس اداره گاز شهرستان آمل تصریح کرد: از ادارات ومدارس درخواست می شود تا هرچه سریعتر نسبت به تامین سوخت دوم خود اقدام کنند.

بهمنی سرپرست شرکت پخش فرآوردهای نفتی شهرستان آمل نیز در این جلسه از آمادگی این شرکت جهت تامین سوخت های مورد نیاز خبرداد.

امید است مسئولان شهرستان رایزنی و تلاش لازم را برای رفع مشکلات گاز شهرستان و بهره گیری از سوخت های جایگزین انجام داده تا مانع از قطعی گاز در سطح شهر شده و خانواده های آملی در فصل سرد زمستان با قطعی گاز مواجه نشوند که به واقع روند زندگی را مختل خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز