خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان خواستار شد؛

مردم از خرید هرگونه گوشت فاقد لیبل و مُهر بهداشتی دامپزشکی خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۵۸۲

لیبل‌هایی که بر روی لاشه دام‌های سنگین و دام‌های سبک الصاق می‌گردد به عنوان شناسنامه لاشه دام بوده و دارای مشخصات، نام کشتارگاه، تاریخ تولید، تاریخ مصرف و شرایط نگهداری لاشه است.

طرح لیبل گذاری لاشه‌های دام در کشتارگاه مسجد سلیمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان، امروز از آغاز طرح لیبل گذاری لاشه‌های تولیدی در کشتارگاه دام این شهرستان خبر داد.

حمید رضا کاوش بیان کرد: لیبل‌هایی که بر روی لاشه دام‌های سنگین و دام‌های سبک الصاق می‌گردد به عنوان شناسنامه لاشه دام بوده و دارای مشخصات، نام کشتارگاه، تاریخ تولید، تاریخ مصرف و شرایط نگهداری لاشه می‌باشد.

وی اظهار داشت: این طرح به انجام نظارت‌های بهداشتی دقیق و کنترل لاشه‌های تولیدی و امکان ردیابی و برخورد با موارد تخلف احتمالی در واحدهای عرضه شهرستان و جلو گیری از ورود لاشه‌های غیر بهداشتی کمک بسزایی می‌نماید، همچنین مردم شهرستان با اطمینان بیشتری می‌توانند با مراجعه به واحد‌های عرضه گوشت قرمز، گوشت بهداشتی مورد نیاز خود را فراهم نمایند.

وی در پایان از مردم خواست از خرید هرگونه گوشت فاقد لیبل و مُهر بهداشتی دامپزشکی خودداری نمایند و در صورت مشاهده لاشه فاقد شرایط ذکر شده، به اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع رسانی نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز