خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه سراسری دامداران در گفتگو با ایلنا:

نرخ خرید تضمینی شیر بر اساس کیفیت آن تعیین می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۵۶۴

هر چند دولت نرخ خرید تضمینی شیر را ۱۴۴۰ تومان اعلام کرده اما بر اساس کیفیت، میزان چربی، پروتئین و سایر فاکتور‌ها نرخ خرید تضمینی شیر از ۱۳۰۰ تا ۱۴۴۰ تومان متغیر خواهد بود.

رییس اتحادیه سراسری دامد اران گفت: مازاد تولید شیر موجب خرید تضمینی دولت شد.

سعید سلطانی، رییس اتحادیه سراسری دامدارن در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص خرید شیر با نرخ ۱۴۴۰ تومان از سوی دولت، اظهار داشت: این موضوع در راستای کمک به تولیدکنندگان شیر صورت گرفته است البته در سال ۸۷ نیز زمانی که بحران شیر در کشور بود و با مازد تولید شیر مواجه بودیم دولت اقدام به خرید تضمینی شیر کرده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موضوع استفاده از روغن پالم در کاهش خرید‌ها از سوی مردم تاثیر گذار بوده یا خیر؟، افزود: هر چند در مقطعی استفاده از روغن پالم باعثکاهش مصرف شیر در کشور شد اما افزایش تعداد دام‌های مولد که هر ساله نیز تعدادشان بیشتر می‌شود باعثمازاد تولید شیر شده است.

سلطانی گفت: مازاد تولیدات شیر در کارخانجات شیر خشک استفاده خواهد شد.

وی افزود: هر چند دولت نرخ خرید تضمینی شیر را در تیر ماه امسال ۱۴۴۰ تومان اعلام کرد اما بر اساس کیفیت، میزان چربی، پروتئین و سایر فاکتور‌ها نرخ خرید تضمینی شیر از ۱۳۰۰ تا ۱۴۴۰ تومان متغیر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز