خبرگزاری کار ایران

وزیرجهادکشاورزی خبر داد:

طرح جامع اصلاح ساختار و نوسازی شالیکوبی ها از سنتی به صنعتی

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۵۶۰

با توجه به برنامه‌هایی که دربخش کشاورزی هست، امیدواریم تسهیلات مورد نیاز طرح اصلاح شالیکوبی‌ها را به مرور زمان تامین کنیم.

وزیرجهادکشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی طرح جامع برای اصلاح ساختار و نوسازی شالیکوبی‌ها از سنتی به صنعتی برای کاهش ضایعات فرآیند تبدیل برنج دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود حجتی در حاشیه بازدید از شرکت خزرالکتریک آمل که در تولید صنایع تبدیلی بخش کشاورزی فعال است، گفت: با توجه به وضعیت فرسوده و ظرفیت‌های پایینی که شالیکوبی‌های سنتی و فعلی در کشور وجود دارد، امیدوار هستیم با کمک استانداری مازندران بتوانیم اجرای این طرح را با یک ساختار مناسب و برنامه زمان بندی مشخص اجرا کنیم.

وی افزود: با توجه به برنامه‌هایی که دربخش کشاورزی هست، امیدواریم تسهیلات مورد نیاز طرح اصلاح شالیکوبی‌ها را به مرور زمان تامین کنیم.

وزیرجهادکشاورزی تصریح کرد: اجرای این طرح جامع، تقاضا برای خرید از تولیدات واحدهای تبدیلی سراسر کشور را رونق می‌دهد ومی توان امیدوار بود در برنامه‌ای چند ساله این مشکلات را برطرف کرد.

حجتی ادامه داد: البته شمار واحدهایی که ساختار آن‌ها به شکل مدرن اصلاح ونوسازی شده کم است اما به تدریج این واحد‌ها در سال‌های آینده بیشتر خواهد شد.

وی یادآورشد: شرکت تولیدی خزرالکتریک آمل که در بخش تولید قطعات وادوات کشاورزی شرایط مناسبی برای فروش وصادرات محصولات خود به کشورهای همسایه را دارد، بتواند نیازهای داخل را تامین کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز