خبرگزاری کار ایران

عرضه ۱۴۱ هزار تن مقاطع فولادی شرکت ذوب آهن اصفهان در بورس کالا

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۵۵۴

شرکت ذوب آهن اصفهان با ۵۴ هزار و ۹۸۱ تن سبد میلگرد A۳-۱۲ - ۳۲، به قیمت پایه ۱۶ هزار و ۸۰۰ ریال و به صورت سلف در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد. این شرکت همچنین، ۴۴ هزار و ۸۰۰ تن سبد میلگرد و تیرآهن را به قیمت پایه ۱۶ هزار و ۹۰۰ ریال عرضه می کند.

بیش از ۱۴۱ هزار تن انواع مقاطع فولادی شرکت ذوب آهن اصفهان امروز یکشنبه در بورس کالای ایران عرضه می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از بورس کالا، شرکت ذوب آهن اصفهان با ۵۴ هزار و ۹۸۱ تن سبد میلگرد A۳-۱۲ - ۳۲، به قیمت پایه ۱۶ هزار و ۸۰۰ ریال و به صورت سلف در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد. این شرکت همچنین، ۴۴ هزار و ۸۰۰ تن سبد میلگرد و تیرآهن را به قیمت پایه ۱۶ هزار و ۹۰۰ ریال عرضه می کند. دیگر محصولات عرضه شده شرکت ذوب آهن اصفهان در این روز شامل ۴۰ هزار تن شمش بلوم و ۱۵۴۰ تن سبد میلگرد A۳-۱۲ - ۳۲ است.

گروه فولاد همچنین شاهد عرضه ۱۷۶۰ تن سبد میلگرد A۳-۱۴,۱۶, ۲۴ و ۸۳۶۰ تن سبد میلگرد مخلوط تولیدی فولاد سپید فراب کویر است.

در صورت تقاضا، چهار هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران به قیمت پایه ۲۱۲ هزار و ۳۰۷ ریال راهی تالار معاملات می شود. این شرکت همچنین در صورت تقاضا، ۳۵۰۰ تن مس مفتول را به قیمت پایه ۲۱۹ هزار و ۲۵۱ ریال عرضه می کند. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به ۳۰ هزار تن انواع مس کم عیار، ۱۰۰ تن سولفور مولیبدن و ۲۴ تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.

علاوه بر این، ۲۷۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان عرضه را به قیمت پایه ۲۱۹ هزار و ۸۰۱ ریال تجربه می کند.

شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) نیز در حالی با ۲۰۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹.۷۵ به قیمت پایه ۶۹ هزار و ۹۰۰ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد که در صورت تقاضا ۶۰۰ تن دیگر به حجم این عرضه افزوده می شود.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، یکهزار تن ذرت دانه ای اردبیل به قیمت پایه ۸۵۰۰ ریال عرضه می شود. شکر سفید خراسان جنوبی نیز با حجم ۳۰۰ تن راهی تالار معاملات می شود.

شایان ذکر است ۵۰۰ تن کنجاله آفتابگردان پرک و ۵۰۰ تن کنجاله سویا پرک شرکت سویابین روی تابلوی عرضه می رود. دیگر عرضه های تالار کشاورزی در این روز شامل یکهزار تن گندم دروم کهگیلویه و بویراحمد و ۲۵۰ تن قند کارخانه قند بردسیر کرمان است.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز شاهد عرضه ۳۸ هزار و ۶۸۰ تن انواع قیر، ماده پلیمری و ماده شیمیایی است.

گفتنی است، در این روز و در تالار صادراتی، ۹۵۰ تن انواع قیر شرکت های معماران تجارت آفتاب، قیر و عایق جنت آباد و متین سازان فعال به همراه ۷۸۰ تن عایق رطوبتی شرکت های تولید و صنعتی الیاف سازان شمال، عایق رطوبتی نقره ای شرق، یکتا بام دلیجان و دانا گام عرضه می شود.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، بیش از ۲۳۵ هزار تن انواع کالا راهی بازار فیزیکی بورس کالای ایران می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز