خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌ها به نفع فوتسال نیست؛

جاوید: باید با اختلاف ۵ گل ماهان را می‌بردیم / روی کاغذ باید ۴ بازی آینده را ببریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۵۰

حیف فوتسال نیست که درگیر حاشیه‌ها شود. تماشاگران قمی نباید به تیم یا بازیکن حریف فحاشی یا بی‌احترامی کنند چراکه حرکات روی سکوها بر روی روند بازی دو تیم نیز تاثیرگذار است…

ملی‌پوش تیم فوتیال گیتی‌پسند معتقد است این تیم مقابل ماهان‌قم باید با اختلاف ۵ گل بازی را می‌برد ولی بی‌دقتی‌ مهاجمان و حاشیه‌های بازی اجازه نداد گیتی‌پسند با ۳ امتیاز از قم راهی اصفهان شود و تنها به یک امتیاز بسنده کرد.

مهدی جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به بازی جنجالی ماهان‌قم و گیتی پسند اصفهان گفت: اواخر نیمه نخست بود که درگیری‌ها آغاز شد و حرکت محکم محمد کشاورز برای گرفتن توپ بازیکن ماهان با اعتراض نیمکت این تیم مواجه شد و حتی یکی از اعضای کادر فنی ماهان به داخل زمین آمد و یقه کشاورز را گرفت که من هم برای دفاع از سرمربی و کاپیتان تیم جلو رفتم و درگیری‌ها بالا گرفت.

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم درگیری‌ها ادامه داشت تا اواخر بازی و در ثانیه‌های پایانی که بازی کاملا به حاشیه و درگیری کشیده شد و کمک داور هنوز ثانیه‌هایی به پایان بازی مانده بود پایان این بازی را اعلام کرد که با اعتراض ما همراه بود. بعد هم که به رختکن داخل رفتیم، عده‌ای از تماشاگران نمی‌دانم از کجا داخل زمین و پشت رختکن تیم ما آمده بودند که به همین دلیل مجبور شدیم داخل رختکن بمانیم تا اوضاع آرام شود.

این ملی‌پوش گیتی‌پسند در ادامه با بیان اینکه حاشیه‌ها به نفع فوتسال نیست، تاکید کرد: بازی خوبی را در قم از سوی هر دو تیم شاهد بودیم، ولی این بازی تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار گرفته بود که این حاشیه‌ها برای فوتسال‌ایران خوب نیست. زشت است که بازیکن تیم حریف بیاید و بگوید «اینجا قم است و…». حیف فوتسال نیست که درگیر حاشیه‌ها شود. تماشاگران قمی نباید به تیم یا بازیکن حریف فحاشی یا بی‌احترامی کنند چراکه حرکات روی سکوها بر روی روند بازی دو تیم نیز تاثیرگذار است و کیفیت بازی را کاهش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: البته در این دیدار هم گیتی‌پسند و هم ماهان بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند، ولی در مجموع قمی‌ها از ما هجومی‌تر کار کردند ولی موقعیت‌های ما بیشتر بود و اگر بازیکنان ما دقت بیشتری داشتند باید با اختلاف ۵ گل این بازی را به سود خود به پایان می‌رساندیم.

جاوید در مورد وضعیت گیتی‌پسند در ادامه لیگ نیز متذکر شد: ما ۳-۴ بازی تقریبا آسان با تیم‌های پایین‌ جدولی در پیش داریم که به نظرم می‌توانیم تمام امتیازهای این دیدارها را به حساب خود واریز کنیم. روی کاغذ که باید ۴ بازی آینده را ببریم و اگر چنین اتفاقی بیفتد بدون شک بخت اول قهرمانی خواهیم بود که امیدوارم با تدابیر کادر فنی بتوانیم امتیازهای لازم را کسب کنیم و عنوان قهرمانی را یک بار دیگر برای گیتی‌پسند و مردم اصفهان بدست بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز