خبرگزاری کار ایران

معاون تربیتی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایلنا:

دستورالعمل‌های بوفه مدارس بازنگری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۲۳

چندین پیشنهاد در حوزه مدیریت بوفه‌ها، ‌اقلام ممنوعه غذایی و اقلام جایگزین و بکارگیری صنایع و بخش خصوصی برای ارائه اقلام غذایی سالم جایگزین در بوفه مدارس مطرح اما تصمیم نهایی به جلسه دیگری موکول شد.

معاون تربیتی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: وضعیت بوفه‌های مدارس در حال حاضر به شیوه سابق و براساس دستورالعمل‌های ابلاغی سال گذشته است.

مهرزاد حمیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص طرح ساماندهی بوفه مدارس اظهار داشت: دستورالعمل اولیه در رابطه با ساماندهی بوفه مدارس با حضور وزرای آموزش و پرورش و بهداشت مورد بحثو بررسی قرار گرفت و در ‌‌نهایت تصمیم گرفته شد که این دستورالعمل بار دیگر مورد بازنگری قرار گیرد.

معاون تربیتی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور وزیر بهداشت و تعدادی از مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد، چندین پیشنهاد در حوزه مدیریت بوفه‌ها، ‌اقلام ممنوعه غذایی و اقلام جایگزین و بکارگیری صنایع و بخش خصوصی برای ارائه اقلام غذایی سالم جایگزین در بوفه مدارس مطرح اما تصمیم نهایی به جلسه دیگری موکول شد.

وی با بیان اینکه وضعیت بوفه‌های مدارس در حال حاضر به شیوه سابق و براساس دستورالعمل‌های ابلاغی سال گذشته است، گفت: اما قرار براین شد که این دستورالعمل در جلسه دیگر مورد بازنگری قرار گیرد، لذا جلسه دیگری نیز با حضور مسئولان آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهیم داشت و تصمیمات نهایی در آن جلسه اتخاذ خواهد شد و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز