خبرگزاری کار ایران

باهنر در نشست اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی جام:

فرهادی به دور معرفی دولت و عدم رأی اعتماد مجلس پایان می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۱۴۸

خط قرمزهای جمهوری اسلای ایران در حوزه حقوق ملت ایران کاملاً مشخص است و تاکنون نیز زیاده خواهی‌های بی منطق طرف‌های غربی و آمریکایی و فشار لابی صهیونیستی بر روند مذاکرات بسیار تأثیرگذار بوده است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درباره عدم رأی اعتماد مجلس به وزرای معرفی شده از سوی رئیس جمهور برای وزارت علوم گفت: تحلیل من این است که دور خسته کننده معرفی وزرای علوم و عدم رأی اعتماد با معرفی فرهادی پایان می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی این تشکل در خصوص مسائل جاری روز به موضوع عدم رأی اعتماد مجلس به وزرای معرفی شده از سوی رئیس جمهور برای وزارت علوم اشاره کرد و اظهار داشت: بالاترین معدل رأی مثبتی را که مجلسی به دولت‌ها داده، مربوط به دولت آقای روحانی بوده است و یکی از وزرای وی نیز رکورددار رأی اعتماد به وزرا بعد از انقلاب است.

وی ادامه داد: لذا این نشان موضوع نشان‌ می‌دهد که مجلس تعامل بسیار خوبی با دولت یازدهم داشته است. اما در خصوص وزارت علوم تاکنون مجلس نتوانسته با دولت آقای روحانی به تفاهم برسد و وزرای پیشنهادی در حدی نبوده اند که انتظارات را برآورده سازند.

دبیر کل جامعه مهندسین گفت: اکنون با معرفی فرهادی تحلیل من این است که دور خسته کننده معرفی وزرای علوم و عدم رأی اعتماد پایان پذیرد و امیدوارم که از این مقطع عبور کنیم و از تفاهمات دولت و مجلس در جهت پیشبرد موضوعات اساسی کشور نظیر اقتصاد مقاومتی بهره ببریم

باهنر همچنین به نامه اوباما به مقام معظم رهبری و پاسخ معظم له به اوباما اشاره کرد و در خصوص مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه موسوم به ۱ + ۵ خاطرنشان کرد: خط قرمزهای جمهوری اسلای ایران در حوزه حقوق ملت ایران کاملاً مشخص است و تاکنون نیز زیاده خواهی‌های بی منطق طرف‌های غربی و آمریکایی و فشار لابی صهیونیستی بر روند مذاکرات بسیار تأثیرگذار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز