خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های بازی ماهان‌تندیس - گیتی‌پسند؛

لیدر قمی‌ها بیرون ورزشگاه منتظر بازیکنان گیتی‌پسند شد!

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۰۱۴

هواداران ماهان‌تندیس قم حسابی از خجالت بازیکنان گیتی‌پسند، به ویژه محمد کشاورز و احمد اسماعیل‌پور در آمدند.

دیدار دو تیم ماهان‌تندیس قم و گیتی‌پسند اصفهان از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید، حواشی زیادی به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، برخی اتفاقات ویژه این مسابقه که از ساعت ۱۶ امروز جمعه در ورزشگاه شهید حیدریان قم آغاز شد، به شرح زیر است:

* پیش از آغاز بازی، درهای ورودی سالن برگزاری مسابقه به دلیل تکمیل ظرفیت داخل ورزشگاه بسته شد و تماشاگران تا پایان نیمه‌اول پشت درب‌ها مانده بودند که دیده شد عده‌ای از آن‌ها بلیط هم در دست داشتند!

* به دلیل ازدحام جمعیت، برخی خبرنگاران از جایگاه ویژه و تعدادی دیگر از سالنی که رختکن بازیکنان وجود دارد وارد سالن شدند!

* به دلیل مصدومیت مسعود ایازی دروازه بان ماهان تندیس قم، حمید رشیدی از ابتدا درون دروازه ماهان‌تندیس قرار گرفته بود و عملکرد نسبتا خوبی داشت.

* محمد طاهری که نتوانسته بود گیتی‌پسند را در این بازی همراهی کند، در سالن حضور داشت.

* تیرک عمودی دروازه سپهر محمدی دروازه بان تیم مهمان، در نیمه اول توسط عروجی به لرزه در آمد.

* بعد از خطای محمد کشاورز روی کاپیتان ماهان‌تندیس، مربی دروازه‌بان های ماهان، این بازیکن را هل داد و حرف‌هایی به او زد که موجب درگیری بین برخی اعضای کادر فنی ماهان‌تندیس و بازیکنان گیتی‌پسند شد اما با وساطت امیر شمسایی و کشاورز این قائله خاتمه پیدا کرد.

* مربی دروازه بان‌ها و همچنین تدارکات ماهان‌تندیس بعد از هر خطا، به داور و تیم حریف اعتراض می‌کردند.

* تماشاگران قمی که قبل از بازی به محمد کشاورز فحاشی می‌کردند، با این اتفاقات که در زمین بازی رخ داد، با شعارهای‌شان بیشتر از خجالت اصفهانی‌ها در آمدند!

* گیتی پسندی‌ها بر خلاف تیم‌های مهمانی که تا اینجای فصل به قم آمده بودند، خیلی تحت تاثیر جو سالن شهید حیدریان قم قرار نگرفتند.

* بین دو نیمه این مسابقه، از تیم فوتسال نوجوانان آرش قم که قهرمان لیگ فوتسال استان شده بود، از سوی کریم بهرامی، رئیس هیئت فوتبال قم تقدیر به عمل آمد و جام قهرمانی نیز به آن‌ها اهدا شد.

* هواداران قمی قصد داشتند با ورود شاگردان محمد کشاورز به سالن بازی برای آغاز نیمه دوم، علیه آن‌ها شعار بدهند که با وساطت روحیان مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان قم، علیرضا وفایی و محمد کرمانی بازیکنان ماهان تندیس این اتفاق در آن لحظه پیش نیامد اما دقایقی بعد از شروع نیمه دوم این عمل انجام شد!

* وقتی داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد، بازیکنان گیتی‌پسند اعتقاد داشتند ثانیه‌هایی از بازی باقی مانده است که این اعتراض با واکنش برخی اعضای کادر فنی ماهان‌تندیس همراه و در حال شکل‌گیری بود که با وساطت محمد کشاورز و ناصر شریفی مدیرعامل ماهان تندیس این قضیه برطرف شد و بعد از آن شریفی سه بازیکن گیتی‌پسند را بوسید.

* یگان ویژه که پیش از شروع نیمه دوم وارد ورزشگاه شده بود، با اتمام بازی در زمین بازی حضور پیدا کرد تا هواداران، سالن شهید حیدریان را ترک کنند.

* با وجود حضور نیروهای انتظامی، اعضای تیم گیتی‌پسند اصفهان دقایق زیادی در رختکن ماندند.

* وقتی احمد اسماعیل‌پور در حال خروج از ورزشگاه بود، یکی از لیدرهای ماهان‌تندیس قصد داشت به او حمله کند که دروازه‌بان سابق تیم کیش‌ایر قم مانع این شخص شد اما لیدر ماهان مجددا به کنار آن درب که قرار بود بازیکنان گیتی‌پسند از آنجا خروج کنند رفت!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز