خبرگزاری کار ایران

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال؛

ماهان‌تندیس۳ - گیتی‌پسند۳؛ یک امتیاز با دعوا!

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۰۰۱

شاگردان امیر شمسایی با این تساوی ۲۳امتیازی شده و با تفاضل گل کمتر نسبت به مس سونگون در جایگاه دوم قرار گرفتند.

تیم فوتسال ماهان‌تندیس قم مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان با نتیجه ۳ بر ۳متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، هفته یازدهم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز جمعه با شش دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین مسابقه، دو تیم ماهان‌تندیس و گیتی‌پسند اصفهان در ورزشگاه شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند.

مهم‌ترین اتفاق این دیدار در نیمه اول، حمله یکی از اعضای کادرفنی ماهان‌تندیس به محمد کشاورز، مربی بازیکن گیتی‌پسند بود که این اتفاق، اعتراض و درگیری چند تن از بازیکنان را در پی داشت.

در نیمه دوم که شش گل به همراه داشت، ابتدا قمی‌ها با ضربه محمد کرمانی پیش افتادند اما دقایقی بعد گیتی‌پسند با درخشش احمد اسماعیل‌پور و سعید تقی‌زاده توانست دو بر یک پیش بیفتد. ماهانی‌ها که از حمایت دو هزار نفری تماشاگران‌شان بهره می‌بردند موفق شدند توسط محمد کرمانی و ابوالقاسم عروجی به گل رسیده و بازی را سه بر دو کنند. شاگردان امیر شمسایی که محتاطانه بازی را ادامه می‌دادند نتوانستند زیر بار حملات حریف‌شان دوام بیاورند و با شوت فرشاد شارقی، دروازه خود را برای بار سوم باز شده دیدند تا این دیدار با تساوی سه بر سه خاتمه پیدا کند.

ماهان تندیس با این نتیجه ۲۳امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به مس سونگون در جایگاه دوم قرار گرفت و گیتی‌پسند نیز با ۱۸امتیاز به رده پنجم سقوط کرد.

از حواشی این مسابقه می‌توان به درگیری و اعتراض بیشمار مربی دروازه‌بان‌ها و تدارکات ماهان تندیس بh بازیکنان گیتی‌پسند، فحاشی تماشاگران قمی به تیم مقابل به ویژه محمد کشاورز و احمد اسماعیل‌پور و همچنین حضور ماموران یگان ویژه در نیمه دوم اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز