خبرگزاری کار ایران

با نایب‌قهرمانی در جام‌جهانی صورت‌گرفت؛

تبریک کمیته‌ملی‌المپیک به ووشوکاران‌ایران

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۹۲

تیم ملی ووشوی ایران با کسب با کسب ۶ مدال طلا و یک نقره به عنوان نایب قهرمانی هفتمین دوره رقابت های جام جهانی در اندونزی دست یافت.

مسوولان کمیته ملی المپیک کسب مقام نایب قهرمانی رقابت های جام جهانی ووشو را به مسوولان فدراسیون و اعضای تیم ملی ووشوی ایران تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ووشوی ایران با کسب با کسب ۶ مدال طلا و یک نقره به عنوان نایب قهرمانی هفتمین دوره رقابت های جام جهانی در اندونزی دست یافت.

در همین راستا، کمیته ملی المپیک طی پیامی موفقیت های تیم ملی ووشو کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ساندا و کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها با کسب ۶مدال طلا و ۱نقره را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

بار دیگر افتخار آفرینان ورزش کشور در رقابتهای بین المللی موفق شدند ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورعزیزمان بارها و بارها سرود ملی میهن اسلامیان را در سالن برگزاری رقابتها طنین انداز کنند.

موفقیت تیم ملی ساندا در رقابتهای جام جهانی و کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابتها با کسب ۶ نشان ارزشمند طلا و یک نقره را که نشان از توانمندی جوانان این مرز و بوم است را به مسئولین فدراسیون، کادر فنی، قهرمانان عزیز و جامعه ورزش کشور تبریک گفته و برای ورزش کشورمان در دیگر میادین بین المللی آروزی موفقیت می نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز