خبرگزاری کار ایران

یک تن عسل تقلبی در بابل

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۸۲

ضمن هماهنگی با مراجع قضائی در بازدید به عمل آمده از این کارگاه غیر مجاز یک تن عسل تقلبی درحال آماده سازی و ۳۴ کیلو عسل تقلبی آماده برای فروش کشف شد.

با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ واداره بهداشت شهرستان بابل استان مازندران یک کارگاه تولید عسل تقلبی کشف و پلمب شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ «علی فقیه عبداللهی» فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر فروش عسل‌های تقلبی در آن شهرستان رسیدگی موضوع در دستور کارماموران کلانتری ۱۲ بابل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: ماموران با همکاری کار‌شناسان مرکز بهداشت و نماینده اتحادیه زنبورداران محل تولید عسل‌های تقلبی را شناسایی کردند.

فقیه عبداللهی درادامه تصریح کرد: ضمن هماهنگی با مراجع قضائی در بازدید به عمل آمده از این کارگاه غیر مجاز یک تن عسل تقلبی درحال آماده سازی و ۳۴ کیلو عسل تقلبی آماده برای فروش کشف شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در این راستا ۱۳ متهم دستگیر و سه دستگاه خودروی مزدا، یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پیکان وانت متعلق به مته‌مان که در توزیع وفروش عسل‌های تقلبی مورد استفاده قرار می‌گرفتند نیز توقیف شد.

لازم به ذکر است، خودروهای توقیفی به پارکینگ منتقل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز