خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

مخالفان آشتیانی و نیلی از محمد فرهادی استقبال کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۸۰

سوابق اجرایی و مدیریتی آقای فرهادی نشان می‌دهد که ایشان اصلاح طلب است ولی اصلاح طلبی ایشان به معنای تندروی و عدول از خطوط قرمز نظام نبوده و مجلس با اصل اصلاح طلبی یک فرد مشکلی ندارد.

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به گفت‌و‌گو‌ها و رایزنی صمیمانه‌اش با برخی نمایندگان درباره وزیر پیشنهادی اشاره کرده و افزود: در حاشیه جلسه علنی چهارشنبه گذشته با تعدادی از نمایندگان اصولگرای مجلس صحبت‌هایی به صورت صمیمانه داشتم که طی آن اکثر نمایندگان حتی مخالفان وزرای پیشنهادی رد شده چون آقای الیاس نادران از معرفی آقای فرهادی استقبال کردند.

غلامرضا اسدالهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ با اشاره به معرفی پنجمین وزیر پیشنهادی وزارت خانه علوم، گفت: آقای محمد فرهادی تجارب خوبی طی حضور و فعالیت در دو وزارت‌خانه علوم و بهداشت کسب کرده است که از این حیثارزشمند است.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت همچنین حواشی جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در حین قرائت نامه معارفه وزیر پیشنهادی را یک شاخصه مهم در پیش بینی رای اعتماد فرهاد عنوان کرد و افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هنگام قرائت نامه معارفه ایشان اسقبال کرده و بر خلاف دو وزیر پیشنهادی دیگر به جای اعتراض و دو - دو کردن، رضایت خود را با نشان دادن عدد ۴ اعلام کردند.

این نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی همچنین به گفت‌و‌گو‌ها و رایزنی صمیمانه‌اش با برخی نمایندگان درباره وزیر پیشنهادی اشاره کرده و افزود: در حاشیه جلسه علنی چهارشنبه گذشته با تعدادی از نمایندگان اصولگرای مجلس صحبت‌هایی به صورت صمیمانه داشتم که طی آن اکثر نمایندگان حتی مخالفان وزرای پیشنهادی رد شده چون آقای الیاس نادران از معرفی آقای فرهادی استقبال کردند.

وی با تاکید بر اینکه فرهادی یک نیروی سیاسی و اجرایی اصلاح طلب است، خاطرنشان کرد: سوابق اجرایی و مدیریتی آقای فرهادی نشان می‌دهد که ایشان اصلاح طلب است ولی اصلاح طلبی ایشان به معنای تندروی و عدول از خطوط قرمز نظام نبوده و مجلس با اصل اصلاح طلبی یک فرد مشکلی ندارد. آنچه که برای مجلس اهمیت دارد و باعثشد تا آقایان آشتیانی و نیلی از مجلس رای اعتماد نگیرند حضور فعال در فتنه ۷۸ و ۸۸ بود که این مساله درباره آقای فرهادی صدق نمی‌کند.

اسداللهی در پاسخ به این سوال که عملکرد فراکسیون رهروان ولایت چه خواهد بود، تصریح کرد: از نظر شخصی بنده فراکسیون نظر خوبی نسبت به آقای فرهادی دارد. با این وجود برای تعیین نظر قطعی و رای نهایی فراکسیون نیاز به برگزاری یک نشست مشترک است که در هفته آینده برگزار خواهد شد.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف درونی فراکسیون رهروان درباره آقای فرهادی مانند جریان جلسات رای اعتماد آشتیانی و نیلی تکرار خواهد شد، تاکید کرد: در آن دو برهه فراکسیون به جمع بندی جامع نرسیده بود اما درباره آقای فرهادی به نظر می‌رسد که چنین مساله تکرار نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز