خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت و گو با ایلنا:

فرهادی از دیرباز معروف به اعتدال بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۹۶۹

اینکه وزیر پیشنهادی از چه طیفی باشد مهم نیست بلکه تحقق وعده‌ها و شعارهای رئیس جمهور به مردم و پیشبرد اهداف مدنظر است و این راه، راه اعتدال و خدمت به مردم است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با معرفی محمد فرهادی از سوی رئیس جمهور بعنوان گزینه پیشنهادی جدید برای تصدی وزارت علوم اظهار داشت: معرفی ایشان حاکی از مثبت و مقبول بودن کارنامه مدیریت این شخصیت معتدل سیاسی است.

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری با اشاره به شخصیت سیاسی و مدیریتی محمد فرهادی در گفت گو با خبرنگار ایلنا گفت: تمامی گزینه‌هایی که برای تصدی وزارت علوم از سوی رئیس‌جمهور به مجلس معرفی شدند٬ به لحاظ علمی و تجربی مناسب بودند و آقای فرهادی هم از لحاظ توانمندی‌ها و سوابق علمی و هم از حیثمدیریتی سابقه درخشانی رادر کارنامه خود دارند.

وی بیان کرد: ایشان از سابقه بیشتری برخوردار هستند که می‌توان به حضور ایشان در وزارت بهداشت و علوم اشاره نمود.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: هم اکنون مسئولیت هلال احمر که وسیع‌تر از اداره یک وزارتخانه تلقی می‌شود به عهده ایشان است و سال‌های متعددی در حوزه‌های علمی فعالیت داشته‌اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: شخصیت سیاسی ایشان٬ شخصیتی مستقل است چراکه آقای فرهادی از دیرباز به اعتدال معروف بودند و مشی اعتدال را پیش گرفته‌اند لذا با توجه به سیاست کلی دولت تدبیر و امید و شخص آقای روحانی که بر پایه یک شاکله اعتدالی استوار است می‌بینید که از همه طیف در دولت یازدهم وجود دارد و باید گفت وابستگی سیاسی وجود ندارد بلکه هماهنگی سیاسی معنی دارد.

حجت الاسلام مجید انصاری در پایان با تاکید بر تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید اذعان داشت: اینکه وزیر پیشنهادی از چه طیفی باشد مهم نیست بلکه تحقق وعده‌ها و شعارهای رئیس جمهور به مردم و پیشبرد اهداف مدنظر است و این راه، راه اعتدال و خدمت به مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز