خبرگزاری کار ایران

جانباز در دهمین نمایشگاه صنعت آب:

۳۷۰۰ میلیارد تومان پروژه آماده مناقصه در بخش آبفا / ارائه پیشنهاداتی برای تغییر قوانین در بخش آب

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۷۰

امروز فرصت مناسبی بود تا شرکت‌های بخش خصوصی بی‌واسطه با مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس ارتباط برقرار کنندتصریح

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه بیش از ۳۷۰۰ میلیارد تومان پروژه آماده مناقصه در بخش آب و فاضلاب وجود دارد، گفت: پیشنهادهایی در قالب ضرورت تغییر بخشی از قوانین و مقررات مانند نظام فنی و اجرایی در کشور و تدوین قانون مشارکت بخش عمومی و دولتی تهیه شده است که جمع‌آوری آن در کمتر از یک ماه آینده انجام می‌شود و نتیجه آن به مجلس منتقل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا جانباز در نشست حاشیه ای دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب با بیان اینکه حضور در نمایشگاه فرصت خوبی است تا یک بار دیگر بخش‌های تولیدی در اجرای سامانه‌های آب‌رسانی، جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب، سازندگان و مهندسان مشاور و پیمان‌کاران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در یک فضای مناسب توانمندی‌های خود را ارایه کنند، گفت: این مهم موجب خواهد شد تا ضمن تبادل‌نظر و آشنایی با توانمندی‌های بخش خصوصی، فرصتی نیز جهت دریافت نظر، پیشنهاد و انتقادهای این بخش فراهم شود و بخش خصوصی از نزدیک مشکلات خود را با مسئولان مربوطه در میان بگذارد.

وی با بیان اینکه امروز فرصت مناسبی بود تا شرکت‌های بخش خصوصی بی‌واسطه با مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس ارتباط برقرار کنندتصریح کرد: در زمان حاضر در زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است به‌طوری که بیش از سه‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد منعقده و هفت‌هزار میلیارد تومان قرارداد تعریف‌شده و سه‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه آماده مناقصه داریم.

وی با بیان اینکه ۶۹ قرارداد منعقده به ارزش سه‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان با بخش خصوصی داریم، افزود: این قراردادها به‌منظور اجرای ۱۱ پروژه آب و فاضلاب به روش بیع متقابل، B. O. O و B. O. T با بخش خصوصی منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه مشکلات سرمایه‌گذاران درخصوص استفاده از صندوق توسعه ملی و تسهیلات مالی بانک‌ها و سقف خرید تضمینی آب اظهار داشت: پیشنهادهایی در قالب ضرورت تغییر بخشی از قوانین و مقررات مانند نظام فنی و اجرایی در کشور و تدوین قانون مشارکت بخش عمومی و دولتی تهیه شده است که جمع‌آوری آن در کمتر از یک ماه آینده انجام می‌شود و نتیجه آن به مجلس منتقل خواهد شد.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد پیش از تصویب لایحه بودجه سال ۹۴ این موارد انجام پذیرد تا چنانچه نیاز بود، بندهایی در بودجه سال ۹۴ لحاظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز