خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در گفت‌وگو با ایلنا:

روحانی را به جلسات جامعه روحانیت راه نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۴۰

در ماه رمضان خدمت آقای موحدی کرمانی رسیدیم و پیشنهاد دادیم و ایشان هم در چند جلسه شرکت داشتند اما تاکنون شخص خاصی در این خصوص معرفی و انتخاب نشده است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت تاکید کرد: تاکنون جلسه‌ای در خصوص تعیین دبیر جامعه روحانیت مبارز برگزار نشده است و منتظر برگزاری جلسه هستیم.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در خصوص وضعیت فعلی جامعه روحانیت بعد از فوت آیت‌الله مهدوی کنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: احتمالا جلسه‌ای روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار شود و در خصوص وضعیت جامعه روحانیت بحثصورت گیرد اما تاکنون این موضوع قطعیت پیدا نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که اخباری مبنی بر اینکه حسن روحانی به سمت دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز معرفی شود، به خبرنگار ایلنا گفت: ما اصلا آقای روحانی را به جلسات خودمان راه نمی‌دهیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در پایان اظهار داشت: دبیر جدید جامعه روحانیت مبارز تا به این زمان مشخص نشده است اما در ماه رمضان خدمت آقای موحدی کرمانی رسیدیم و به ایشان این پیشنهاد را دادیم و ایشان هم در چند جلسه شرکت داشتند اما تاکنون شخص خاصی در این خصوص معرفی و انتخاب نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز