خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با ایلنا:

برخورد عوامانه در انتخاب وزیر علوم برازنده نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۱۸

آقای فرهادی فردی انقلابی و دارای سوابق و تجربه مدیریتی و علمی مناسبی است؛ از همین رو گزینه مناسبی برای تصدی وزارت علوم است.

رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: زیبنده است؛ در رابطه با انتخاب وزیر علوم مقداری غیرعوامانه‌تر برخورد شود.

عباس شاکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا محمد فرهادی را گزینه‌ای مناسب جهت تصدی وزارت علوم دانست و اظهار داشت: ایشان به لحاظ مدیریتی و نیز به لحاظ دانش حرفه‌ای و تخصصی خود از چهره‌های برجسته کشور به شمار می‌آیند.

رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به ابراز نگرانی یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با راه‌اندازی موج پیامکی علیه فرهادی گزینه پیشنهادی وزارت علوم، گفت: متاسفانه این هم یکی از نوآوری‌های جدید آقایان است، اما بهتر است که آقایان از اینگونه اقدامات خودداری کنند و چنانچه اظهارنظری دارند آن را به صورت شفاف و علنی بیان کنند.

وی ادامه داد: من به عنوان یک فرد دانشگاهی به کسانی که اقدام به چنین اعمالی می‌کنند، توصیه می‌کنم؛ مقداری غیرعوامانه‌تر نسبت به این موضوع برخورد کنند.

شاکری همچنین با اشاره به وضعیت نابسامان وزارت علوم و دانشگاه‌ها در نتیجه بلاتکلیف ماندن این وزارتخانه ابراز امیدواری کرد که هر چه زود‌تر تکلیف این وزارتخانه مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: به عقیده من آقای فرهادی فردی انقلابی و دارای سوابق و تجربه مدیریتی و علمی مناسبی است؛ از همین رو گزینه مناسبی برای تصدی وزارت علوم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز