خبرگزاری کار ایران

با همکاری وزارت بهداشت و خانه‌سینما قطعی شد؛

درمان رایگان سینماگران در بیمارستان‌های محب

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۴۸۹

سینماگران و اهالی سینما که دچار بیماری‌اند یا مشکل درمانی دارند؛ با دریافت معرفی‌نامه از خانه‌سینما و مراجعه به بیمارستان‌ها‌ی سه‌گانه محب؛ بدون پرداخت هیچ وجهی درمان می‌شوند.

رئیس هیات مدیره خانه سینما اعلام کرد که با هماهنگی وزارت بهداشت؛ اهالی سینما در سه بیمارستان به صورت رایگان درمان می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ فرهاد توحیدی؛ عصر امروز(۲۸ آبان) در نشستی با تعدادی از خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: به دنبال تفاهم با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و طی جلسه‌ای در روز دوشنبه گذشته قرار شد که مجموعه بیمارستان‌های محب سینماگران را رایگان درمان کنند.

وی ادامه داد: سینماگران و اهالی سینما که دچار بیماری می‌شوند یا مشکل درمانی دارند با دریافت معرفی‌نامه از خانه سینما و مراجعه به این بیمارستان‌ها بدون پرداخت هیچ وجهی درمان می‌شوند.

توحیدی با تشکر از سیدهادی ایازی و وزیر بهداشت در اجرای این طرح گفت: قرار شده در این طرح سه بیمارستان کارهای درمانی سینماگران را انجام دهند و بعداز آزمایش و چکاب از سینماگران؛ کسانی که مشکلی دارند برای ادامه درمان در بیمارستان حضور پیدا کنند.

توحیدی همچنین با اشاره به بیماری سرطان که بسیار در بین هنرمندان و منتقدان گسترش پیدا کرده؛ گفت: براساس برنامه‌ریزی تمام سینماگران در بیمارستان‌های محب مورد چکاب قرار می‌گیرند و بعداز چکاب؛ افرادی که دارای نگرانی باشند برای درمانشان اقدام لازم صورت می‌گیرد. کسانی که بیمه سلامت یعنی بیمه پایه دارند؛ می‌توانند با همکاری خانه سینما بیمه تکمیلی بگیرند و بعداز دریافت بیمه تکمیلی بصورت رایگان در این بیمارستان‌ها درمان می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز