خبرگزاری کار ایران

نوبخت در پاسخ به ایلنا:

خدمات فرهای در دولت های گذشته، نقطه قوت اوست / با هیچ ارگانی لج‌بازی نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۸۹

نارضایتی‌های خود را به گونه‌ای بروز نمی‌دهیم که این نارضایتی‌ها و مسائل کوچک بین دو قوه مقننه و مجریه مبنای اختلاف قرار گیرد.

سخنگوی دولت گفت: خدمات گزینه پیشنهادی وزارت علوم به عنوان وزیر در دوره های مختلف نه تنها نقطه ضعف نیست بلکه نقطه قوت اوست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد باقر نوبخت در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه آیا با توجه به سابقه وزارت فرهادی در دولت‌های موسوی و خاتمی امکان مخالفت دوباره مجلس با این گزینه دولت یازدهم وجود دارد، گفت: فرهادی شخصیت محترم و مجربی است که در دولت‌های مختلف خدمت کرده است و بسیاری از وزرای کنونی و حتی برخی از نمایندگان مجلس نیز در دولت‌های گذشته خدمت کرده اند.

وی ادامه داد: برای مثال آقای سعیدی‌کیا هم در دولت موسوی وهم در دولت خاتمی حضور داشته‌اند. اینکه خدمات فرهادی به عنوان وزیر در دوره های مختلف عرضه شود نه تنها نقطه ضعف نیست بلکه نقطه قوت است.

وی افزود: اطمنیان دارم نمایندگان فهیم از این فرد که سال‌ها در دولتهای مختلف خدمت کرده، به نحو شایسته‌ای استقبال خواهند کرد. وظیفه دولت این بود که از افراد باتجربه استفاده کند ما به قانون احترام می گذاریم و با هیچ ارگانی لجبازی نداریم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: مانارضایتی های خود را به گونه ای بروز نمی دهیم که این نارضایتی ها و مسائل کوچک بین دو قوه مقننه ومجریه مبنای اختلاف قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز