خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون اصولگرایان در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

برگزاری جلسات تخصصی فراکسیون اصولگرایان با فرهادی

کد خبر : ۲۲۵۱۴۱

نمایندگان کارنامه علمی و مدیریتی ایشان را مطالعه کرده و همان طور که همکاران اعلام کردند افرادی به مراتب بهتر از ایشان در دانشگاه ها و وزارتخانه وجود دارند. ایشان در دوره مدیریتی خود معاون آقای معین بودند که در آن دوران فضای دانشگاه ها فضای ملتهبی بود.

یک عضو فراکسیون اصولگرایان در پاسخ به این سوال که نمایندگان چه نظری درباره محمد فرهادی دارند، گفت: بنا شده در هفته جاری فراکسیون اصولگرایان و همچنین کمیسیون‌های تخصصی جلساتی با آقای فرهادی برگزار کنند که طی آن به پرسش و دغدغه نمایندگان پاسخ داده خواهد شد. نحوه پاسخ آقای فرهادی به این سوالات به ویژه در مسائل مربوط به فتنه و همچنین مباحثمدیریتی نتیجه رای اعتماد نمایندگان را مشخص خواهد کرد.

حسین نجابت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره چرایی عدم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی وزارتخانه علوم، تصریح کرد: نمایندگان بر این نظر بودند که آقای دانش آشتیانی در جهت همان وزرای پیشنهادی وزارت خانه علوم بود و عضوی از یک جریان خاص سیاسی است. لذا به همان دلایلی که آقای نیلی و آقای فرجی‌دانا استیضاح شد، ایشان نیز نتوانستند رای اعتماد از نمایندگان مجلس اخذ کند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان در ادامه تصریح کرد: نگرانی نمایندگان در استیضاح آقای فرجی دانا از این بابت بود که ایشان در عزل و نصب‌ها طرف کسانی گرفته بود که صرفا سیاسی هستند و در فتنه های ۷۸ و ۸۸ نقش داشتند. در شرایطی که آقای دانش آشتیانی نیز در همین جهت وزرای پیشنهادی وزارت‌خانه علوم بودند طبیعی است که نمایندگان به او رای اعتماد ندهند.

نجابت در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود درباره رای اعتماد به آقای آشتیانی نمایندگان بدون پرداختن به مسائل علمی و مدیریتی فقط حوادثسال ۸۸ را موضوع و محور اصلی خود قرار داده اند که این با شان و جایگاه مجلس مغایرت دارد، تصریح کرد: نمایندگان کارنامه علمی و مدیریتی ایشان را مطالعه کرده و همان طور که همکاران اعلام کردند افرادی به مراتب بهتر از ایشان در دانشگاه ها و وزارتخانه وجود دارند. مضاف بر اینکه فتنه خط قرمز ماست. ایشان در دوره مدیریتی خود معاون آقای معین بودند که در آن دوران فضای دانشگاه ها فضای ملتهبی بود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که نمایندگان چه نظری درباره محمد فرهادی دارند، گفت: بنا شده در هفته جاری فراکسیون اصولگرایان و همچنین کمیسیون‌های تخصصی جلساتی با آقای فرهادی برگزار کنند که طی آن به پرسش و دغدغه نمایندگان پاسخ داده خواهد شد. نحوه پاسخ آقای فرهادی به این سوالات به ویژه در مسائل مربوط به فتنه و همچنین مباحثمدیریتی نتیجه رای اعتماد نمایندگان را مشخص خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز