خبرگزاری کار ایران

ایران یک - کره‌جنوبی صفر؛

سوبله‌ کی‌روش مقابل کره‌جنوبی / علی‌بابا برگ‌برنده سومین پیروزی‌پیاپی

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۰۲۹

تیم ملی فوتبال کشورمان به سومین برد پیاپی خود مقابل کره‌‌ای ها دست یافت آن‌هم با نتیجه یک بر صفر تا کی‌روش مقابل کره‌ای‌ها به اصطلاح سوبله کرده باشد.

تیم ملی فوتبال کشورمان به سومین برد پیاپی خود مقابل کره‌‌ای‌ها دست یافت آن‌هم با نتیجه یک بر صفر تا کی‌روش مقابل کره‌ای‌ها به اصطلاح سوبله کرده باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۶:۳۰ با قضاوت والنتیو کئوالنکو در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار را شاگردان کی‌روش همانند دو بازی در مقدماتی جام‌جهانی با نتیجه مشابه یک بر صفر بردند تا شاهد سوبله کی‌روش مقابل شاگردان اشتیلیکه باشیم.

سردار آزمون در دقیقه ۸۲ بر روی ریباند ضربه کاشته نکونام با سر دروازه جین‌ هون را باز کرد تا سومین پیروزی متوالی ملی‌پوشان ایران رقم بخورد.

ترکیب تیم ملی‌ایران:علیرضا حقیقی، خسرو حیدری(وریا غفوری)، احسان حاج‌صفی، سیدجلال حسینی، جواد نکونام، مسعود شجاعی(سروش رفیعی)، آندرانیک تیموریان، پژمان منتظری، رضا قوچان نژاد(سردار آزمون)، علیرضا جهانبخش(امید ابراهیمی) و اشکان دژاگه

ترکیب تیم‌ملی کره‌جنوبی:جین هیون، جانگ هیم‌سو، کیم چانگ‌سو، کواک تاه‌وی، پارک جو هو، سونگ هیونگ‌می، لی چون‌هو، یون سوک‌یونگ، کو جا چئول، کی سونگ‌یئونگ و لی چونگ‌هو

این دیدار در دقایق پایانی به حاشیه کشیده شد و درگیری‌های بازیکنان دو تیم، کار قضاوت را برای کئوالنکو سخت کرده بود، حتی سوت پایان بازی هم حاشیه‌ها و درگیری بازیکنان دو تیم را کاهش نداد و این درگیری ها در موقع دست دادن کی‌روش و اشتیلیکه هم ادامه داشت ولی با این حال نتیجه بازی یک بر صفر به سود ایران در تابلوی نتایج دو تیم ثبت شد.

پژمان منتظری و اشکان دژاگه از ایران و سون هیونگ مین و پارک جو هو از کره‌جنوبی از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

مصدومیت انتظاری و خروج این بازیکن از زمین که در پس شوت سنگین بازیکن کره‌ای اتفاق افتاد از نکات قابل توجه بازی بود.

آندو تیموریان یکی از بازیکنانی بود که در متن تمام درگیری‌های این بازی قرار داشت. آندو بارها با بازیکنان کره‌ای درگیر شد و همین مسایل باعثشد بازی به تشنج کشیده شود.

کره‌ای‌ها که انتظار شکستی دیگر را نداشتند نتوانستند این شکست را بر بتابند و در دقایق پایانی بازی دست به خشونت و درگیر‌ی با بازیکنان ایران را داشتند که حتی برخی از صحنه‌ها این حاشیه‌ها کار داور بازی را نیز سخت کرده بود.

تشویق شدید علی کریمی از سوی تماشاگرانی که در ورزشگاه آزادی حضور یافته بودند از نکات قابل اعتنای این دیدار بود چراکه این نخستین بازی رسمی است که علی کریمی به عنوان دستیار کی‌روش بر روی نیمکت تیم ملی می‌نشست. همچنین تماشاگران در پایان نیمه نخست در موقع خروج کره‌ای‌ها آنها را به شدت هو کردند که البته این اقدام پسندیده نبود.

حضور وزیر ورزش در ورزشگاه هم جالب توجه بود، ولی وزیر از گفت‌وگو و اظهار نظر درباره این بازی خودداری کرد.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال نیز در ورزشگاه حضور یافته و بازی را از نزدیک شاهد بود.

احمدرضا عابدزاده اسطوره دروازه‌بانی تیم ملی به همراه استیلی، برومند و ابوالقاسم‌پور برای تماشای این دیدار در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود. حمیدرضا رسایی و حسین گروسی از نمایندگان مجلس هم از حاضران در جایگاه ویژه ورزشگاه بودند.

سروش رفیعی و وریا غفوری در این دیدار برای نخستین بار در ترکیب تیم ملی ایران قرار گرفتند تا نخستین بازی رسمی خود را پشت سر بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز