خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه نانوایان سنگکی در گفتگو با ایلنا:

گران شدن نان نباید بر روی نرخ آرد تاثیر بگذارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۸۹۶

اگر نرخ آرد هم افزایش پیدا کند یعنی در اصل ترتیب اثری در نرخ ها داده نشده است.

رییس اتحادیه نانوایان سنگکی گفت: گران شدن نان نباید بر روی نرخ آرد تاثیر بگذارد.

محمد رضا نظرنژاد، رییس اتحادیه نانوایان سنگکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص افزایش نرخ نان اظهار داشت: با پیگیری هایی که از سوی اتحادیه نانوایان صورت گرفت حدود ۴۰ روز پیش با ارسال نامه ای از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ایران تصمیم بر این شد تا با افزایش نرخ نان موافقت شود.

وی افزود: پیشنهاد ما افزایش ۵۰ درصدی نرخ نان بود اما وزارت صنعت با رشد ۴۰ درصدی بهای نان موافقت کرد و بر اساس شنیده ها ممکن است در آذر ماه جاری قیمت ها تغییر کند.

وی افزود: یک زمانی وزن نان ۵۰۰ گرم بود و آن را ۵۰۰ تومان می فروختیم پس از آن ۹۰ گرم از وزن آن کاهش پیداکرد و نرخ آن به۶۰۰ تومان رسید اما بهای آرد هم از کیسه ای ۱۲ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان رسید و از سه سال پیش هیچ نرخ جدیدی اعلام نشد.

نظرنژاد با تاکید بر اینکه ما اعلام کردیم در صورت افزایش بهای نان نباید نرخ آرد افزایش پیدا کند گفت: اگر نرخ آرد هم افزایش پیدا کند یعنی در اصل ترتیب اثری در نرخ ها داده نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز