خبرگزاری کار ایران

یك كارشناس معاملات آتی طلا:

فاصله قیمت سكه نقدی با آتی شهریور بسیار اندك شده است

قیمت سكه آتی شهریور ماه با قیمت سكه نقدی تنها 6 هزار تومان فاصله دارد و این دو نرخ بسیار به هم نزدیك هستند.

یك كارشناس معاملات آتی طلا گفت: فاصله قیمت سكه نقدی با سكه آتی طلا بسیار اندك شده است.

مهیار بقایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به کاهش نرخ بازار نقدی و دلار طی روز گذشته اظهار داشت: قراردادهای آتی سکه تحویل سررسید شهریورماه با بازار سکه نقدی هم گام شده و فاصله آنها با یكدیگر بسیاراندك شده است و این امر به دلیل روند افزایشی عرضه دلار بود.

وی افزود: قیمت سكه آتی شهریور ماه با قیمت سكه نقدی تنها 6 هزار تومان فاصله دارد و این دو نرخ بسیار به هم نزدیك هستند.

بقایی خاطر نشان كرد: در حال حاضر قیمت سكه نقدی 829 هزار تومان است در حالی كه قیمت سكه آتی شهریور ماه 835 هزار تومان است و هم اكنون سكه دارای حباب منفی است.

وی تصریح كرد: درحال حاضر دولت تمایلی به افزایش نرخ سكه ندارد اما سكه پتانسیل افزایشی دارد و پیش بینی می شود با توجه به افزایش نرخ ارز و سیاست های بورس جهانی تا پایان سال قیمت سكه به 1 میلیون تومان برسد.

بقایی تصریح كرد: با توجه به اینكه بانك مركزی تورم را 27 درصد اعلام كرده است این امر تاثیر مستقیمی بر روی قیمت طلا خواهد گذاشت البته پیش بینی می شود در یك مقطع كوتاهی با كاهش نرخ دلار و قیمت سكه مواجه شویم.

وی در خاتمه گفت: در بازار های جهانی نیز اونس طلا همچنان در مدار مثبت به سر می برد و در حال شکستن رکوردهای خود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز