خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالروز تصویب قانون کار:

همایش تخصصی قانون کار در لامرد و مهر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۳۴

یکی از مهم‌ترین محور‌های همایش، «ایمنی و حفاظت کار» و «حمایت‌های بیمه‌ای از کارافتادگی، بیکاری و… از کارگران توسط سازمان تامین اجتماعی» است که کار‌شناسان و کارگران و صاحب نظران می‌توانند در این زمینه مقالات خود را به پایگاه اینترنتی خانه کارگر لامرد و مهر ارسال کنند.

دبیر خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر از برگزاری اولین همایش تخصصی قانون کار به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تصویب قانون کار خبر داد.

عبدالرضا روحی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: در این همایش کارگران و هیات مدیره تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی کارگری حضور خواهند داشت.

این فعال کارگری درباره موضوعاتی که در این همایش طرح خواهد شد توضیح داد: یکی از مهم‌ترین محور‌های همایش، «ایمنی و حفاظت کار» و «حمایت‌های بیمه‌ای از کارافتادگی، بیکاری و… از کارگران توسط سازمان تامین اجتماعی» است که کار‌شناسان و کارگران و صاحب نظران می‌توانند در این زمینه مقالات خود را به پایگاه اینترنتی خانه کارگر لامرد و مهر ارسال کنند.

عبدالرضا روحی با اشاره به اقدامات اخیر دولت برای تغییر قانون کار گفت: تشکل‌های کارگری با تغییر قانون کار مخالفند و دولت در صورت تغییر قانون کار با مخالفت کارگران مواجه خواهد شد. از همین رو همایش بزرگداشت سالروز تصویب قانون کار امسال به گونه‌ای متفاوت و گسترده‌تر انجام خواهد شد.

دبیر خانه کارگر لامرد و مهر با تاکید بر اینکه کارگران رکن اصلی قانون کار به شمار می‌روند، اظهار داشت: در قسمتی از این همایش که با حضور کار‌شناسان و مسئولین حوزه کارگری استان فارس برگزار می‌شود به برخی از سوالات کارگران پاسخ داده خواهد شد و کارگران می‌توانند سوالات خود را جهت طرح در این همایش تا روز چهارشنبه(۲۸ آبان) به سامانه پیامکی خانه کارگر لامرد(۳۰۰۰۲۵۱۰۱۰۵۱۰۵) ارسال کنند.

وی گفت: صاحب نظران، کار‌شناسان و کارگران شهرستانهای لامرد و مهر نیز می‌توانند در این همایش شرکت کنند و مقالات خود را تا پایان روز چهارشنبه(۲۸آبان ماه) به ایمیل خانه کارگر لامرد(kargarlm _ info @ yahoo. com) ارسال کنند.

علاقمندان به شرکت در این همایش می‌توانند جهت دریافت فایل راهنمای تدوین مقاله(Word) به سایت خانه کارگر لامرد و مهر(www. LMkargar. ir) مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز