خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر بروجرد:

کارگران خانه نشین شده‌اند

کارگران خانه نشین شده‌اند
کد خبر : ۲۲۴۳۴

اگر مسئولان نمی‌توانند شغلی ایجاد کنند، حداقل اشتغال موجود را حفظ کنند و آمار‌های کذب به مردم ندهند.

دبیر خانه کارگر بروجرد نسبت به بی‌توجهی مسئولان به مشكل بیکاری و کاهش درآمد کارگران که در سال‌های اخیر به اوج خود رسیده است هشدار داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد گودرزی با بیان مطلب فوق افزود: کمبود درآمد، افزایش بیکاری از مهم‌ترین عوامل بروز مشکلات اجتماعی و اقتصادی است که طی چند سال اخیر نصیب کارگران از جمله کارگران بروجرد شده که متاسفانه با بی‌توجهی مسئولان این مسئله روز به روز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد زیادی از کارگران بد‌ترین شرایط اقتصادی و مالی را تجربه کرده و به دلیل عدم پرداخت یارانه به بخش تولید از سوی دولت، خانه نشین شده‌اند، افزود: اگر به نیروی انسانی و کار که یکی از مهم‌ترین عوامل موثردر توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور است بعنوان یک ثروت و سرمایه ملی نگریسته نشود تبعاتی جز بروز مشکلات اقتصادی واجتماعی که غیر قابل جبران است نخواهد داشت.

گودرزی در ادامه ضمن بیان افزایش تعطیلی واحد‌های تولیدی تصریح کرد: اگر از سرمایه گذار و بخش خصوصی نیز حمایت نشود نتیجه آن می‌شود که یک شهر توسعه نیافته همانند بروجرد نرخ بیکاری در آن افزایش و مهاجرت بالا می‌رود و همه نیروهای کار آن به امید شرایط و امکانات بیشتر شهر را ترک می‌کنند.

به گفته این فعال کارگری پدیده بیکاری در بروجرد تبعات اقتصادی و اجتماعی برای این شهر به ارمغان آورده است.

گودرزی در خاتمه خواستار فراهم شدن بستر لازم برای جذب سرمایه گذاران و جلب اعتماد آن‌ها برای سرمایه گذاری و توسعه بیشتر شد وگفت: اگر مسئولان نمی‌توانند شغلی ایجاد کنند، حداقل اشتغال موجود را در این استان حفظ کنند وبه بهانه‌های ایجاد شغل آمار‌های کذب به مردم ندهند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز