خبرگزاری کار ایران

مصدومیت یک راننده تاز‌ه‌کار در فاز ۱۲ عسلویه

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۳۲۱

همکارم که از وجود من در زیر اتوبوس اطلاعی نداشت، اتوبوس را حرکت داد و بدن من زیر چرخهای اتوبوس رفت و از ناحیه بازو، آرنج و قفسه سینه دچار شکستگی و آسیب دیدگی جدی شدم.

بعد از ظهر دیروز(۲۵ آبان) در فاز ۱۲ منطقه عسلویه یک راننده سرویس کارگران هنگام استراحت در سایه بخش زیرین اتوبوس با حرکت ناگهانی این وسیله نقلیه به شدت مصدوم شد.

کارگر مصدوم که «عبدالله نیک خواه» نام دارد و به تازگی تحت قرارداد شرکت پیمانکاری «کیسون» برای جابجایی کارگران در فاز ۱۲ منطقه عملیاتی عسلویه استخدام شده است درباره جزئیات این حادثه به ایلنا گفت: شرکت کیسون برای انجام پروژه‌های خود در عسلویه حدود ۱۰۰۰ کارگر را به خدمت گرفته است که اکثریت آنها در ساعات استراحت از امکانات کمپ استفاده می‌کنند اما من و یک راننده دیگر که در سه روز گذشته استخدام شده‌ایم چون تازه وارد مجموعه بودیم هنوز به ما نامه ورود به کمپ داده نشده بود برای همین مجبور بودم زمان استراحتم را برای نجات از گرمای خورشید به زیر اتوبوس همکارم بروم و بخوابم.

او اضافه کرد: همکارم که از وجود من در زیر اتوبوس اطلاعی نداشت، اتوبوس را حرکت داد و بدن من زیر چرخهای اتوبوس رفت و از ناحیه بازو، آرنج و قفسه سینه دچار شکستگی و آسیب دیدگی جدی شدم.

وی با بیان اینکه همکارانم پس از اطلاع از حادثه سریعا من را از زیر اتوبوس خارج کردند و به بیمارستان امام خمینی کنگان انتقال دادند افزود: با وجود آنکه فاقد قرار داد کار با شرکت کیسون هستم اما بیمه اجباری رانندگان دارم و امیدوارم شرکت کیسون در پرداخت هزینه‌های بیمارستان همکاری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز