خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

پست‌ها و مسئولیت‌ها، یک فرصت گذرا هستند

کد خبر : ۲۲۴۳۱۸

پست و مقام‌ها یک فرصت گذراست که همه ما باید این مجال و زمان مسئولیت را غیمیت شمرده و دین خود را به این نظام و مردم ولایی و خون پاک شهیدان ادا کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: پست و مقام ها یک فرصت گذراست که همه ما باید این مجال و زمان مسئولیت را غیمیت شمرده و دین خود را به این نظام و مردم ولایی و خون پاک شهیدان ادا کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، ایوب رحیمی به همراه تعدادی از مدیران کل استانداری در سفر یک روزه به شهرستان آوج در جمع مدیران و مسئولین شهرستان در محل فرمانداری بیان کرد: خدمت بی منت به مردم و خدمتگزاری صادقانه به مردم مناطق محروم و کمتر توسعه یافته یک فرصت و نعمت بزرگ است.

رحیمی توجه به مسئله معیشتی مردم را از تکالیف و ضروریات دولت خدمتگزار یازدهم برشمرد و تأکید کرد: همگان باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و باتکیه بر اقتصاد مقاومتی، پرهیز از اسراف و تبذیر درجهت تحقق شعار سال و پیشرفت و عمران و آبادانی ایران عزیز بیش از گذشته تلاش کنیم.


معاون سیاسی امنیتی استانداری به آسیب‌های اجتماعی حاصل از تهاجم فرهنگی دشمن اشاره و اظهارکرد: دشمن با همه امکانات و تجهیزات آشکار و پنهان خود از جمله شبکه های ماهواره‌ای به سراغ قشر جوان ما آمده تا در آینده ممکلت ما را از وجود این آینده سازان تهی کند و دراین زمینه باید خانواده ها هوشیار باشند و آموزش های لازم به جوانان در خانواده در مدارس و در محیط اجتماعی داده شود.


وی در پایان اظهار امیدواری کرد: مردم ایران با داشتن روحیه وخلق وخوی بسیجی تمام موانع پیشرفت را از پیش رو برخواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز