خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره ارشاد فارس خبر داد:

گشایش سیزدهمین نمایشگاه کتاب فارس از آبان در شیراز

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۱۳۸

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب فارس با حضور یک هزار و ۵۰۰ ناشر داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره ارشاد فارس از گشایش سیزدهمین نمایشگاه کتاب فارس در ۲۷ آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، احمدرضا نداف، ظهر یکشنبه، ۲۵ آبان ماه، در نشست خبری نمایشگاه کتاب فارس گفت: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب فارس با حضور یک هزار و ۵۰۰ ناشر داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره ارشاد فارس بیان کرد: هر ناشری که زیر ۱۲۰ کتاب در یک سال گذشته نشر کرده باشد، به‌عنوان ناشر اصلی محسوب نمی‌شود این ناشران موظف‌اند کتاب‌های خود را به ناشرهای هم‌عرض ارائه و به‌عنوان نمایندگی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۲۷ آبان ماه تا ۳ آذر از ساعت ۱۰ تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان است تصریح کرد: با مراجعه به سایت نمایشگاه درون نمایشگاه‌های استانی، نمایشگاه استان فارس می‌توان کتاب‌ها را جستجو کرد.

وی ادامه داد: سالن بهار با ۸۵ غرفه به انتشارات دانشگاهی، سالن نرگس با ۸۵ غرفه به بخش کودک و زبان و سالن سرو نیز به بخش پزشکی، هنر و بین‌الملل اختصاص داده‌شده است.

نداف گفت: سالن ملاصدرا به رسانه‌های دیجیتال اختصاص داده‌شده است و در آن ۷۰ شرکت نرم‌افزاری حضور خواهند داشت.

وی افزود: میزان بن‌های این نمایشگاه نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد که نزدیک به ۲ میلیارد ریال یارانه و هشت میلیارد ریال آورده مردم است.

وی اضافه کرد: فروش بن به‌صورت کارت‌خوان و استفاده از اینترنت برای تراکنش‌های بانکی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز