خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس شرایط خوبی ندارد؛

زرینچه: قلعه‌نویی دنبال نباختن در دربی و رکورد نیست / حاشیه‌ها نمی‌گذارد تیم اوج بگیرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۹۹۱

در این مدتی که کنار قلعه‌نویی هستم اگر می‌خواست شرایط خودش را حفظ کند زمانی هم که دستش خالی است تیم را هجومی به زمین نمی‌فرستاد، اما گاهی اوقات شرایط طوری می شود که بازی بسته می شود.

مربی تیم فوتبال استقلال مدعی شد که تمرینات آنها برای ارائه یک بازی خوب و کسب ۳ امتیاز در دربی است چون تفکرات امیر قلعه‌نویی همواره ارائه یک بازی هجومی و پیروزی است.

گفت و گوی جواد زرینچه با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*دربی ۷۹ را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
بالاخره شرایط استقلال و پرسپولیس در حال حاضر حساس است اما تمریناتی که انجام داده‌ایم دنبال این هستیم که یک بازی خوب را انجام دهیم و ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم.

*برخی از بازیکنان را در اختیار ندارید در این رابطه صحبت می کنید؟
بله ما چند بازیکن‌مان را در اختیار نداریم و این مساله به تیم ما ضربه می‌زند. الان ۶ بازیکن ما در تیم ملی هستند و ۲ بازیکن لژیونر داریم و آرش برهانی و محمد قاضی هم مصدوم هستند و با ۸ نفر تمرین می‌کنیم و تیم کاملی نداریم. ان‌شاالله بعد از بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی بازیکنان ملی‌پوش ما به تیم اضافه شوند و با همه نفرات تمرین کنیم.

*غیبت جاسم کرار به شما در دربی لطمه نمی‌زند؟
هر بازیکنی برای تیم تاثیرگذار است، اما چه کاری باید انجام دهیم. به هر حال جاسم کرار ۳ اخطاره شده و باید از بقیه استفاده کنیم.

*شرایط پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و به جدول که نگاه کنید می‌بینید شرایط جالبی ندارند و باید تیم خطرناکی باشند، چون پرسپولیس در این فصل نوسان زیاد داشته و عملکرد یکسانی نداشته و اینجور تیم‌ها خطرناک ظاهر می‌شوند. پرسپولیس همیشه رقیب دیرینه و سنتی استقلال است و این بازی همیشه شرایط خاص خودش را دارد.

*عده‌ای می‌گویند پرسپولیس در حال حاضر ضعیف‌تر از استقلال است، این ادعا را قبول دارید؟
نه هیچ تیمی ضعیف نیست. اگر پرسپولیس ضعیف بود که در لیگ برتر نبود، اما این حاشیه‌ها نمی‌گذارد که یک تیم اوج بگیرد پرسپولیس به هیچ وجه ضعیف نیست و نباید چنین فکری داشته باشیم.

*این دربی برخلاف بازی‌های قبلی برنده خواهد داشت؟
بالاخره حساسیت دربی بالاست و برد و باخت برای همه در این بازی مهم است و همین مساله نمی‌گذارد دربی کیفیت بالایی داشته باشد، اما شرایط امسال فرق می‌کند و واقعا دنبال ۳ امتیاز هستیم. البته باز هم باید منتظر بمانیم تا ببنیم روز بازی چه اتفاقی می‌افتد.

*می‌گویند قلعه‌نویی در دربی دنبال نباختن و حفظ رکوردش است و به همین دلیل بازی جالبی نمی‌شود…
نه در این مدتی که کنار قلعه‌نویی هستم، اگر می‌خواست شرایط خودش را حفظ کند زمانی هم که دستش خالی است تیم را هجومی به زمین نمی‌فرستاد، اما گاهی اوقات شرایط طوری می‌شود که بازی بسته می‌شود. تفکرات قلعه‌نویی بازی هجومی و برنده شدن است و هیچ‌وقت دنبال حفظ رکوردش نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز