خبرگزاری کار ایران

محمدرضا عارف در غرفه ایلنا؛ / تکرار /

اصلاح طلبان با حداقل توقع و حداکثر مسئولیت پذیری وارد انتخابات شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۸۶

از تشکل های سیاسی اصلاح طلب می خواهیم با حداقل توقع و حداکثر مسئولیت پذیری وارد این حوزه شوند و اجازه دهند که پروسه اجماع به خوبی طی شود.

رئیس بنیاد ایرانیان با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از خبرگزاری کار ایران، ایلنا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمدرضا عارف با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از خبرگزاری کار ایران بازدید کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص برنامه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما مشغول تدوین برنامه ها و سیاست ها هستیم زیرا بر این باوریم که در شرایط کشور ایجاب می کند به اجماع برسیم.

عارف همچنین درباره چگونگی ورود تشکل های اصلاح طلب به بحثانتخابات بیان کرد: از تشکل های سیاسی اصلاح طلب می خواهیم با حداقل توقع و حداکثر مسئولیت پذیری وارد این حوزه شوند و اجازه دهند که پروسه اجماع به خوبی طی شود.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در این گفت و گو درباره وحدت با اصول گرایان گفت: من بر این باور هستم که می توانیم در بعضی از لیست ها افراد مشترکی داشته باشیم که این افراد مشترک در مجلس بعدی می توانند عامل تفاهم بین جناح ها باشند.

مشروح گفت و گو با دکتر عارف را به زودی در ایلنا خواهید خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز