خبرگزاری کار ایران

با هدف تسهیل در اجرای برنامه های صادراتی صورت گرفت:

تشکیل شورای عالی صادرات در ایران خودرو

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۳۶۹

صادرات ۲۰۰ دستگاه به آذربایجان و ۱۰۰ دستگاه به عراق در حال پی‌گیری و ۳۰۸ دستگاه در حال حرکت به سوی ونزوئلا است.

بر اساس راهبردهای مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و به منظور تسریع در سیاست گذاری و اجرای فرایندهای صادراتی، شورای عالی صادرات در ایران خودرو تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، علی علمی معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب، گفت: شورای عالی صادرات با هدف تسهیل در اجرای سیاست‌های کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه صادرات شکل گرفت.

وی عراق، ونزوئلا و آذربایجان را بازارهای سنتی ایران خودرو ذکر کرد و گفت: بازار روسیه در شرف گشایش مجدد به روی محصولات ایران‌خودرو بوده و تولید در سایت سوریه از سال ۲۰۱۵ آغاز می‌شود.

علمی از برنامه ایران خودرو برای کسب سهم مناسب از بازار کشورهای مشترک‌المنافع خبر داد و گفت: طرح فعال سازی مجدد سایت سنگال نیز به هیات مدیره داده شده و سایت ونزوئلا نیز دوباره فعال می‌شود.

وی آمار صادرات ایران خودرو از اول امسال تا اواخر مهر را ۱۴۰۰ دستگاه عنوان کرد و افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته تنها ۶۰۰ دستگاه صادرات داشتیم.

علمی افزود: صادرات ۲۰۰ دستگاه به آذربایجان و ۱۰۰ دستگاه به عراق در حال پی‌گیری و ۳۰۸ دستگاه در حال حرکت به سوی ونزوئلا است.

معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو دلایل کاهش صادرات این شرکت در نیمه نخست سال جاری را محدودیت‌های بین المللی عنوان کرد.

وی از افزایش صادرات ایران خودرو در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: سورن بیشترین سهم را در سبد صادراتی محصولات ایران خودرو اختصاص داده است و رانا و سمند اس‌ایی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز