خبرگزاری کار ایران

دو کارگر اخراجی «شیشه آبگینه» به کار بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۸۴

در پی اخراج آقایان «حسین فلاح» و «منوچهر افشار» به اتهام پی گیری مطالبات معوقه ۳ ماهه گذشته خودو همکارانشان و همچنین بلاتکلیفی در وضعیت تولید دراین واحد تولیدی، روز چهارشنبه هفته گذشته مسئول اداری کارخانه به نیابت از کارفرما از این دو کارگر خواست به کارخود بازگردند.

دو کارگر اخراجی کارخانه «شیشه آبگینه» که در تاریخ ۴ آبان ماه جاری به اتهام پیگیری مطالبات همکارانشان اخراج شده بودند، با تماس مسئول اداری کارخانه به کار خود بازگشتند.

منابع خبری ایلنا در کارخانه شیشه آبگینه اعلام کردند، در پی اخراج آقایان «حسین فلاح» و «منوچهر افشار» که به عنوان نماینده پی‌گیر مطالبات معوقه ۳ ماهه گذشته کارگران و همچنین بلاتکلیفی در وضعیت تولید در این واحد تولیدی بودند، مسئول اداری کارخانه به نیابت از کارفرما از این دو کارگر خواست به کار خود بازگردند.

این منابع خبری گفته‌اند که دو کارگر اخراجی هر کدام ۲۲ سال سابقه کار در کارخانه شیشه آبگینه را دارند، پس از اخراج در خردادماه سال جاریشکایتی را در اداره کار شهرستان البرز مطرح کرده‌اند.

به گفته کارگران شیشه آبگینه، با عدم تمکین کارفرما از رأی هیات تشخیص برای پرداخت مطالبات این دو کارگر، در ‌‌‌نهایت با حکم هیات بدوی پرونده آنان به دادگستری برای توقیف اموال کارخانه ارجاع شد.

بر اساس این گزارش، سرانجام در روز ۴ آبان ماه جاری پرونده این دو کارگر در اداره کار و دادگستری قزوین به جریان افتاد و سریعا از سوی این مرجع قضایی دستور توقیف دو خودروی تحت مالکیت این کارخانه صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز