خبرگزاری کار ایران

توضیحات پتروشیمی کارون درباره کشته شدن یک کارگر

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۴۷

«در روز حادثه برای کارگر متوفی پرمیت و مجوز کار در محیط تحتانی تابلو برق صادر می شود اما بدلایل نامشخصی نامبرده دستش به محیط فوقانی وارد شده و دچار برق گرفتگی می‌شود.»

در پی انتشار خبر مربوط بهکشته شدنکارگر برق کاری که روز پنجشنبه هفته گذشته بر اثر برق گرفتگی در پتروشیمی کارون جان خود را از دست داد، روابط عمومی این مجتمع توضیحاتی را به ایلنا ارسال کرد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی پتروشیمی کارون اعلام کرد: در ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه صبح ۱۵ آبان ماه یکی از نیروهای پیمانکاری شرکت نیروسازان مارون بنام «اسلام جهانبانی» که از نفرات با تجربه و با سابقه آن شرکت بوده است؛ هنگامی که در حال کار کردن روی کابل و میگیر تست در تابلوی برق شماره ۷۵۶۰۱ پروژه فاز ۲ پتروشیمی کارون با پروانه کار شماره ۲۵۶۷۷۰ بود به دلایل نامعلومی دچار برق گرفتی شدید و سوختگی شده که این حادثه متاسفانه منجر به فوت نامبرده می‌شود.

در ادامه این نامه آمده است: تابلوی برقی که حادثه در آن رخ داده است از دو قسمت تشکیل شده؛ قسمت فوقانی که دارای جریان برق بوده و قسمت تحتانی که فاقد برق است.

به گفته روابط عمومی پتروشیمی کارون در روز حادثه برای کارگر متوفی پرمیت و مجوز کار در محیط تحتانی تابلو برق صادر می شود اما بدلایل نامشخصی نامبرده دستش به محیط فوقانی وارد شده و دچار برق گرفتگی می‌شود.

به گزارش نفرات حراست و ایمنی مستقر در سایت گروههای متخصص و نفرات ایمنی بلافاصله با قطع برق و پیگیرهای لازم مانع از بروز حادثه در دیگر قسمتهای واحد شدند و در ضمن مدیر عامل مجتمع پتروشیمی کارون و مدیر عامل شرکت پیمانکاری با حاضر شدن در محل حادثه با صدور دستورات مقتضی نسبت به پیگیری موضوع تا دریافت علت حادثه تاکید می کنند.

در خاتمه این توضیحات آمده است: همچنین گروهی از کار‌شناسان صنایع پتروشیمی در حال بررسی علت وقوع حادثه هستند که به محض دریافت آخرین اطلاعات گزارش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز